Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Mimer:
Skrivet av Ellehbg:

Spotify klår inte youtube i musikutbud iaf, bara youtube kunde skaffa en bra uppspelare som hos spotify.

'

Kvalitén på låtarna håller högre klass på Spotify, än på Youtube. Det är dessutom mycket smidigare och enklare. Utbudet är väl helt okej på Spotify, jag är iallafall nöjd. Skulle möjligtvis vara Tool, Tool å Tool jag saknar.

Håller med.

har precis börjat lyssna på tool och jag blev grymt besviken när det inte fanns x/

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av depthless:

Ännu ett sätt att roffa åt sig gratis musik...

Inte alls, de får betalt för sin medverkan via reklam och andra grepp - vi som har BBB får det vi vår ISP.

Spotify går iofs rejält back i dagsläget, och med tanke på hur många svenskar som inte ens vill betala 99 spänn i månaden för ett enormt musikutbud så får de allt hoppas på att folk i andra länder har en lite högre betalningsvilja.

En fråga till er som klagar på att vissa artister inte finns, betalar ni ens för det?

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av depthless:

Ännu ett sätt att roffa åt sig gratis musik...

Inte alls, de får betalt för sin medverkan via reklam och andra grepp - vi som har BBB får det vi vår ISP.

Spotify går iofs rejält back i dagsläget, och med tanke på hur många svenskar som inte ens vill betala 99 spänn i månaden för ett enormt musikutbud så får de allt hoppas på att folk i andra länder har en lite högre betalningsvilja.

En fråga till er som klagar på att vissa artister inte finns, betalar ni ens för det?

den är nylanserad, resultaten som man kollat på är från 2008 väl?

Jag betalar inte, men jag använder den inte heller, hittar inte mycket av min musik via den. Förstår inte ens hur den funkar riktigt iofs. Har bara sökt lite artister.
Men som jag förstår det så är det väldigt många som väljer premium, men jag antar att stora massan kommer att välja reklamfinansierad och kan leva med lite sämre kvalle.


signatur

thank you, come again

Medlem

invitify.fleo.se

dom delar ut några hundra varje dag
där fick jag min


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Ellehbg:

Spotify klår inte youtube i musikutbud iaf, bara youtube kunde skaffa en bra uppspelare som hos spotify.

Jag påstår motsatsen. Söker du efter en låt på youtube så måste du ta dig genom 350 pers som tolkar den framför webbkameran med allt från mimning till näsflöjt. Samtliga av rent ursel kvalitet.

Sanningens ord, ser inte riktigt tjusningen med att lyssna via youtube, möjligtvis när det är något riktigt svårfunnet, men för sjutton, finns det ingen sida/affär/gatumusikant i världen som kan slänga ut Blitzkriegs platta Ten?!

Finns ett ex. via amazon.co.uk men är inte så sugen på att beställa den =/


signatur
12
Skriv svar