Film - se FZ kriga i Bad Company 2

Medlem

Håller visserligen med om att det hade varit bättre med PC men vafan, kul att någon tar initiativet och anordnar en tävling överhuvudtaget.

Tack FZ för en kul film och tack Dice för att grymt spel!

Medlem

vad fan är det de håller på med, xbox?! spelet finns ju till pc!!!

Medlem

Hahaha, "vi åkte till Kumla". Ja jävlar ja, jag garvar fortfarande. Svenskafans-snubben var ju störtskön han också.

Medlem
Skrivet av highspeed:

ohh.. horribelt minst sagt, att se FPS på konsoll.

Håller med. Fick ont i ögonen.

Annars bra.

Inaktiv

Herregud vad folk ska klaga på att det spelas på Xbox 360 istället för PC. Det var en rolig grej. Om folk klagar så himla mycket så kanske dom inte framtiden anordnar sådant här.

Se det som en rolig grej!

Medlem

Hur kommer det sig att DICE själva bara kom femma med så många spelare att välja bland som dessutom utvecklat spelet?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Hur kommer det sig att DICE själva bara kom femma med så många spelare att välja bland som dessutom utvecklat spelet?

För att de är public heroes.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

fast igentligen, borde det inte vara recencenterna själva som tävlade och inte "hired goons" ? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Skägg.
10 Chambers

Har inte vågat titta själv, alltid en smula obehagligt att se sig själv.


signatur
Inaktiv

Bra film, roligt event.. Bra jobbat FZ !

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MrK66:

Får man fråga varför spela ett FPS spel av den här kalibern på en XBOX360 och inte på PC?? Tråkigt att man väljer bort PC på det här sättet. Namnet PC Gamer borde bytas ut mot Console Gamer istället.

Tävlingen ordnades av Dice och EA, de beslutade vilket format det skulle spelas på. Jag gissar att de valde 360 eftersom det var enklast för dem att arrangera allting på den plattformen.

PC Gamer spelar pc-spel, som sig bör. Och de var inte med i denna tävling.

hahaha snyggt

man märkte att alla inte var vana vid konsolkontrollerna men det såg kul ut att va med. bra spelat grabbar.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Slimebeast:

Hur kommer det sig att DICE själva bara kom femma med så många spelare att välja bland som dessutom utvecklat spelet?

För att de är public heroes.

Hehe "public heroes" är det meningen att man ska ta illa upp om man är en sådan eller?

Medlem

Så, hårdträning för killarna till nästa gång!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av spiken:

Har inte vågat titta själv, alltid en smula obehagligt att se sig själv.

Ojoj, då skulle du se materialet som inte kom med


signatur

Videomupp

Medlem

P2P var ju lite lacka för att alla andra redaktioner använde sig av legosoldater :>

Inaktiv

Jag tror jag börjar få ett mancrush på Calle och Salmonella

Medlem

Sketa bra film:up: alla såg ut å ha djävlit kul!

vill ha musmattan å affischen....

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrLongbow:

Jag tror jag börjar få ett mancrush på Calle och Salmonella

<3


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Har inte vågat titta själv, alltid en smula obehagligt att se sig själv.

You did great!


signatur

B lup

Inaktiv

Mycket rolig att titta på! Kul att Dice arrangerade en tävling.

Bra insats av FZ/Kumla laget!


signatur

dare to be bold

Medlem

Vad är fel med rödhåriga/gingers nu då?

Inaktiv

Ae fy fan vad avundsjuk jag är hade så jävla gärna varit med men bra försök grabbar !: D hade dock ägt alla med sniper

vare fel på mitt användarnamn eller ? --> MONSTERBALLEN
?:(

xD

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Vad är fel med rödhåriga/gingers nu då?

Satan ringer: "kan jag få din själ?" "javisst" Så är man ginger ;PP;pP;Pp


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Härlig film, synd att ni inte kom bättre till. Men som sagt, det är ju själva upplevelsen som är viktigt vid såna här evenemang

Blir det revansch nästa år eller? ^^

Medlem
Skrivet av Loading:

tråkigt med folk som är insnöade och tycker att all fps ska spelas på dator. Det är ju kul och utmanande att spela på konsol. Jag själv är en pc-spelare men jag gillar att spela på konsol också.

Skrivet av Tompa:

PC Gamer spelar pc-spel, som sig bör. Och de var inte med i denna tävling.

Det tråkiga är att så fort man säger saningen blir man påhoppad och kallad för insnöad. Jag har själv provat att spela FPS spel på en console men det känns inte naturligt. Kontrollern är designad för plattform och beat'em Up spel och inte FPS spel. Det mest konstiga med allt det här var den där "bag of goodies" som Dice delade ut. Musmatta?!?!?!?!??! I rest my case.
När det gäller PC Gamer så tycker jag faktiskt att de satsar mer och mer på console spel och mindre på PC. Jag har prenumererat på tidningen i många år men till slut fick jag nog.
Jag vill inte att det här ska leda till en flame war så jag säger bara att smaken är som baken. Nuff said!

Medlem

ser inget fel att dom delade ut en musmatta i goodie bagen. Använder den inte, utan har den uppvisad i rummet. Den är riktigt snygg. Tycker det blir så mycket gnäll på pc spelare över en sådan liten sak. Man får öppna ögonen lite mera och se att man kan spela likadana spel på både pc och konsol.

Det med Pc-gamer är roligt att dom tar och visar vad som finns på konsol ser inget fel på det. Då vet man vad man också kan skaffa sig. Alla orkar inte köpa en ny dator utan väljer det enklare och billigare sättet. Måste allt vara så himla hardcore?

Inaktiv

Tycker det var rätt att ha en musmatta i goodie bagen, tycker dock att det var lite fattigt att dom inte skickade med ett spel eller kanske Battlefield 1943 eller nått. Nått mer användbart, var ju inte så många där som spelade trots allt..

Medlem

Lira på pc nästa gång så är jag lätt på! you wont regret it!

Medlem
Skrivet av MrK66:
Skrivet av Loading:

tråkigt med folk som är insnöade och tycker att all fps ska spelas på dator. Det är ju kul och utmanande att spela på konsol. Jag själv är en pc-spelare men jag gillar att spela på konsol också.

Skrivet av Tompa:

PC Gamer spelar pc-spel, som sig bör. Och de var inte med i denna tävling.

Det tråkiga är att så fort man säger saningen blir man påhoppad och kallad för insnöad. Jag har själv provat att spela FPS spel på en console men det känns inte naturligt. Kontrollern är designad för plattform och beat'em Up spel och inte FPS spel. Det mest konstiga med allt det här var den där "bag of goodies" som Dice delade ut. Musmatta?!?!?!?!??! I rest my case.
När det gäller PC Gamer så tycker jag faktiskt att de satsar mer och mer på console spel och mindre på PC. Jag har prenumererat på tidningen i många år men till slut fick jag nog.
Jag vill inte att det här ska leda till en flame war så jag säger bara att smaken är som baken. Nuff said!

Lägg ner nu, det finns tydligen många som uppskattar fps på konsol så vem är du att klanka ner på det?
Så fort du säger "sanningen" säger du...vilken sanning? Att "Jag har själv provat att spela FPS spel på en console men det känns inte naturligt"?.

Ja det är ju din subjektiva uppfattning och knappast någon sanning som gäller alla.

Är själv gammal PC gamer, men har även på äldre dar börjat spela konsolfps med som jag aldrig skulle tagit i tång med förut. Det fungerar helt klart och har sin egen charm.

Bad Company 2 på 108" duk, full-HD projector och surround hemmabio och ljudet inställt på "war tapes" är en upplevelse

Sluta vara så inskränkta, tycker det såg ut som att killarna hade skitkul!

Medlem

härligt grabbar
och calle, har någon sagt att du är lik John Shepard någon gång?

123
Skriv svar