Betatesta APB i helgen

Medlem
Betatesta APB i helgen

Done


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Det kommer att bli kul!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vad pratar du om? Roligaste gameplayet på länge :).

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Har kört 2 senaste testerna, från FP.. suger pung eftersom det är Beta
Låga texturer, lagg, fpslagg, inte så mkt content.. ja.. vad ska man förvänta sig

När hela spelet släpps + x antal patcher så skulle jag nog kanske köpa det.

Om du hade läst lite på Beta forumet så skulle du veta att just nu så finns det memory leaks och därför kan man inte ha höga texturer än. Lagget är för att vi är stresstest gruppen.

Medlem

Ruskigt tråkiga uppdrag och känns ganska uselt genomlag. Då finns det många MMO:s som erbjuder en mer positiv upplevelse!


signatur
Medlem
Skrivet av fegis:

Ruskigt tråkiga uppdrag och känns ganska uselt genomlag. Då finns det många MMO:s som erbjuder en mer positiv upplevelse!

Och hur många av dem var en positiv och rolig upplevelse i Beta-stadiet? Alltid kul med folk som dömer ut spel helt efter spelat en beta, visst det är möjligt i vissa fall, men långt ifrån alla.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Fick också tag på en key. Fast det går ju inte snabbt att tanka ner det.

Medlem

Testet är 19-23 svensk tid, 17-21 GMT. +1 timme för tidszon, +1 timme för sommartid.

Inaktiv

Gillade inte alls detta då jag betatestade det, får hoppas på trial verion då det kommer ut får man testa en full produkt. Inte alls imponerad av betan.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det kommer bli uber kul

Fick inget napp förut.

Det var nog inget + att ha beta testat mods, och raporterat buggar/förbättringar.

Gta online soon here. (APB )

Medlem

jag kom aldrig så långt i beta, mest för att jag trötta, det roligaste i spelet är customizing imo. men uppdragen känns lite banala. men det kan bli riktigt bra om det uppdateras framöver och mer content läggs till. eller rent av en uppföljare.

Medlem

Ska köra den nu på söndagen. ska nog bli kul.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Awarl:

Testet är 19-23 svensk tid, 17-21 GMT. +1 timme för tidszon, +1 timme för sommartid.

Varför la du till sommartid? Sommartid existerar hos dem också, förstår du väl.

Inaktiv

Påminner om MTA för GTA: San Andreas.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Mooe:
Skrivet av Awarl:

Testet är 19-23 svensk tid, 17-21 GMT. +1 timme för tidszon, +1 timme för sommartid.

Varför la du till sommartid? Sommartid existerar hos dem också, förstår du väl.

GMT är konstant, Däremot kan det hända att folk/länder i GMT+/- 0 tidszonen justerar för sommartid.

Det börjar 19:00 Svensk tid.

Medlem

så man får bara spel mellan dem klockaslagen?
käääst


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av fegis:

Ruskigt tråkiga uppdrag och känns ganska uselt genomlag. Då finns det många MMO:s som erbjuder en mer positiv upplevelse!

Och hur många av dem var en positiv och rolig upplevelse i Beta-stadiet? Alltid kul med folk som dömer ut spel helt efter spelat en beta, visst det är möjligt i vissa fall, men långt ifrån alla.

Av alla betor jag testat så har nog 90% av dem återspeglat retail-versionen väldigt bra. Är spelet tråkigt/dåligt/buggigt i betastadiet brukar inte spelet bli nån höjdare heller.

Sen är det ju en annan sak om det är en alphatest, men nu känns det ju som att en release inte är alltför avlägsen...

Har totalt missat det här .. vad är det för lam tittel APB?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Har totalt missat det här .. vad är det för lam tittel APB?!

De e en förkortning Som WoW

Medlem

Najs, så jag ska dra ner 8gb nu för att spela i ett fåtal timmar. Mongo.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

vad är det för lam tittel APB?!

Haha, precis vad jag också tänkte. Sämsta på länge.

Det kvittar ju att det bara är en förkortning (All Points Bulletin) för de verkar ha döpt spelet så. Hjärnsläpp...

Medlem
Skrivet av Mooe:
Skrivet av Awarl:

Testet är 19-23 svensk tid, 17-21 GMT. +1 timme för tidszon, +1 timme för sommartid.

Varför la du till sommartid? Sommartid existerar hos dem också, förstår du väl.

Mmm, för det är verkligen så GMT funkar.

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Najs, så jag ska dra ner 8gb nu för att spela i ett fåtal timmar. Mongo.

Downloadern kan inte resuma heller så dör internet får du börja om igen, nej fyfan vilket skämt.

Medlem

Får nog instämma lite i det här.

Definitionen "Betatesta APB i helgen" är ju självklart sant eftersom de här tre timmarna under söndagen är under helgen. Men det här är ju ett öppet stresstest då så inget kommer funka ordentligt ändå. De som inte har 10-100 mbits lina ska nog inte ens lägga ner energin på att registrera en nyckel.

Medlem

Det är +2 timmar, sen så är ju APB ett perfekt namn. All Points Bulletin är ju sånt polisen ropar ut när alla ska hålla uppsikt efter en bil eller liknande.

Har betatestat tidigare söndagar och det är riktigt kul! Man kan pilla med utseendet på sin karaktär i oändlighet


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Najs, så jag ska dra ner 8gb nu för att spela i ett fåtal timmar. Mongo.

Men det är samma 8gb som jag laddade ner för flera veckor sedan. Så vad är mongo med det?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

APB = AntiPiratByrån...
Jag ser konspirationen, ska spelet skeppas med det omänskligaste DRM hitintills som kräver ögonscan och DNA-verifiering? XD
DE betor jag testat som har varit fula/tråkiga har motsvarat 80-90% av spelupplevelsen för hela spelet, visst ska det putsas (i månader) men vid release lär det nog mest vara grafiken som fått en puts, lagg och buggar brukar ligga kvar nån månad iaf (tyvärr), iaf i vissa spel. Det finns ju alltid undantag som buggtestar rejält innan release

Medlem

Snälla hjälp, jag har fått en betakod men när jag ska skriva in anti-spam koden så står det bara INVALID CODE. Fan vad dåligt...

Medlem

Gillade verkligen spelet har kört ett tag nu .
Hoppas bara dom får ordning på en del saker snart bara

12
Skriv svar