Diablo Immortal - Val av server + allmänt snack

Medlem

Det har glömts bort nu!
Nu är det NYTT DIABLO!!!! Skit i att det är ett kinesisk mobilspel med nya skins typ.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Det har glömts bort nu!
Nu är det NYTT DIABLO!!!! Skit i att det är ett kinesisk mobilspel med nya skins typ.

Ja memsen är fortfarande aktuell, inte pga PC release utan att det kommer vara ett spel för valar.
Enjoy & GLHF


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja memsen är fortfarande aktuell, inte pga PC release utan att det kommer vara ett spel för valar.
Enjoy & GLHF

https://youtu.be/4diJdYgBpww

Fyfasen, verkar va ett spel för folk som vill flexa o tävla om vem som kan lägga mest cash på spelet. Verkar dåligt att vissa saker går inte att få utan att betala. I många andra mobilspel går det få allt men det tar lång tid och man betalar för att det ska gå snabbare, så verkar det inte va i immortal.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja memsen är fortfarande aktuell, inte pga PC release utan att det kommer vara ett spel för valar.
Enjoy & GLHF

https://youtu.be/4diJdYgBpww

Skrivet av Gaara:

Fyfasen, verkar va ett spel för folk som vill flexa o tävla om vem som kan lägga mest cash på spelet. Verkar dåligt att vissa saker går inte att få utan att betala. I många andra mobilspel går det få allt men det tar lång tid och man betalar för att det ska gå snabbare, så verkar det inte va i immortal.

Vad har detta med val av server att göra? Och köpa skins i gratis spel har väl alltid varit en grej. Gå och gubbgnäll i en passande tråd istället.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Vad har detta med val av server att göra? Och köpa skins i gratis spel har väl alltid varit en grej. Gå och gubbgnäll i en passande tråd istället.

Det var bara ett litet sidospår.ha så kul på servern....


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag är pepp. Joinar gärna samma server som de flesta här!

Moderator | Testpilot

Vi kommer testa spelet på stream under morgondagen ser det ut som.

Spelet är gratis så det är enkelt att tanka ned och testa själv. Vill ni se undertecknad ge spelet ett försök och få svar på eventuella frågor kan ni kolla in http://twitch.tv/fzplay imorgon Torsdag 20:00

Jag hoppar givetvis in med er andra på "The Ancients".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vi kommer testa spelet på stream under morgondagen ser det ut som.

Spelet är gratis så det är enkelt att tanka ned och testa själv. Vill ni se undertecknad ge spelet ett försök och få svar på eventuella frågor kan ni kolla in http://twitch.tv/fzplay imorgon Torsdag 20:00

Jag hoppar givetvis in med er andra på "The Ancients".

Om jag hinner tillbaka från träningen i tid så ska jag försöka vara i chatten (även i spelet kanske?) och kan svara på frågor. Jag som suttit med betan nu ett halvår.


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Om jag hinner tillbaka från träningen i tid så ska jag försöka vara i chatten (även i spelet kanske?) och kan svara på frågor. Jag som suttit med betan nu ett halvår.

Det tycker jag låter som en fin idé. Umebor unite!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Vad har detta med val av server att göra? Och köpa skins i gratis spel har väl alltid varit en grej. Gå och gubbgnäll i en passande tråd istället.

Ingenting men det har med spelet att göra iaf och jag svarade killen, och nu är det ju inte bara "lite skins" man betalar för utan styrke-grejer som är låsta bakom betalvägg som du inte får tag på annan sätt än att du betalar för det. GLHF...

Chefredaktör
Skrivet av Johan Lorentzon:

Om jag hinner tillbaka från träningen i tid så ska jag försöka vara i chatten (även i spelet kanske?) och kan svara på frågor. Jag som suttit med betan nu ett halvår.

Kul Johan! <3

Medlem

Jag är på! The Ancients it is!
Btw; "Gubbgnäll" är ett nytt ord för mig.
Älskar't! ❤️

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ingenting men det har med spelet att göra iaf och jag svarade killen, och nu är det ju inte bara "lite skins" man betalar för utan styrke-grejer som är låsta bakom betalvägg som du inte får tag på annan sätt än att du betalar för det. GLHF...

Vad gör du ens inne i en tråd om serverval när du uppenbarligen inte ens tänkt spela? Tror du har ett behov av att sprida ditt gnäll på folk som tänkt spela:) GLHF...

Medlem

Hoppar också in på Ancients, men huruvida jag kommer lägga ned tid denna får framtiden utvisa!

Skribent

Det går att ladda hem spelet nu och spela ser jag


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det går att ladda hem spelet nu och spela ser jag

Nope.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fungerar att spela för mig redan på iOS

Medlem

Spelet fungerar att ladda ner på iOS och spela nu, ska fixa en crusader på The Ancients ikväll 😁

Medlem

Spelet blev precis tillgängligt på iOS att spela. Jag väljer The Ancients som många nämner här dårå

Skribent

iOS och Android-versionerna funkar att spela. PC verkar inte gå att ladda hem än.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nu kör vi! 😄
Kan rekommendera handkontroll - funkar klockrent


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

iOS och Android-versionerna funkar att spela. PC verkar inte gå att ladda hem än.

PC har gått att förladda sedan fredags förra veckan


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har just skapat min Necro på Ancient och börjat lira.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

PC har gått att förladda sedan fredags förra veckan

Låt mig omformuler, "PC verkar inte gå att SPELA än"


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Deekar:

Vad har detta med val av server att göra? Och köpa skins i gratis spel har väl alltid varit en grej. Gå och gubbgnäll i en passande tråd istället.

Palla bli skitnödig för att killen delade en video som är högst relevant även om det inte specifikt handlar om serverval.
Gjorde det väldigt ont i fingret för dig att scrolla förbi hans inlägg eller?

Dessutom så är det långt ifrån bara skins utan du behöver rent av betala för att bli starkare. Detta hade du vetat om du faktiskt kollade på den informativa videon istället för att gå och leka butthurt.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Valet för på DH. Brukar köra wizad/sorc så testar något nytt nu.
Spelar på Ancients så ses vi där!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skribent

Jag gjorde en munk..


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bryr mig inte så mycket om P2W-aspekten som många pratar om. Ser Diablo som ett kul tidsfördriv om jag ligger i sängen och inte kan sova, är bortrest, har rast på jobbet, eller pendlar till/från jobbet. Så har det alltid varit för mig och Diablo; jag siktar inte mot något end-game, utan tycker snarare bara att det är lite skön avkoppling att springa runt och slakta demoner medan man tänker på annat, lyssnar på musik/pod, eller sneglar på någon film/serie.

Jag vet dock inte hur många Diablo-spelare som delar min syn på spelserien.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Palla bli skitnödig för att killen delade en video som är högst relevant även om det inte specifikt handlar om serverval.
Gjorde det väldigt ont i fingret för dig att scrolla förbi hans inlägg eller?

Dessutom så är det långt ifrån bara skins utan du behöver rent av betala för att bli starkare. Detta hade du vetat om du faktiskt kollade på den informativa videon istället för att gå och leka butthurt.

Tänkte jag skulle prova spelet på PC men efter läst och sett hur deras system och ekonomiska modell är så blåvägrar jag. Tänker inte stödja sånt här. Sånna här släpp förstör bara spel

Skriv svar