Till slut - Football Manager 23 släpps snart till Playstation 5

Robot
Till slut - Football Manager 23 släpps snart till Playstation 5
Medlem

Låter lite märkligt när de försöker trycka på att de släpper en kostnadsfri uppdatering så snart som möjligt, den uppdateringen har ju varit kostnadsfri sedan urminnes tider

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Låter lite märkligt när de försöker trycka på att de släpper en kostnadsfri uppdatering så snart som möjligt, den uppdateringen har ju varit kostnadsfri sedan urminnes tider

Ja, det ser minst sagt ut som om dom försöker vara snälla när det är något som alltid släppts helt gratis. Eller har det kostat på PS tidigare?

Frågan är väl hur många som faktiskt börjar om för att en ny uppdatering släppts. Jag startar en save när spelet släpps och fortsätter med den tills nästa spel.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Jag har månnnnggaaaåaaaa timmar på FM genom åren har även en Ps5'a som jag använder frekvent men skulle personligen aldrig köpa denna serie till en konsol. Spelet är så pippligt att det nästan krävs mus, men framförallt möjligheterna med att köra med moddar osv blir omöjligt på konsol. För all del, allt väl för de som uppskattar detta på konsol men det är inget för mig.

Skrivet av bloodshed:

Ja, det ser minst sagt ut som om dom försöker vara snälla när det är något som alltid släppts helt gratis. Eller har det kostat på PS tidigare?

Frågan är väl hur många som faktiskt börjar om för att en ny uppdatering släppts. Jag startar en save när spelet släpps och fortsätter med den tills nästa spel.

Det är väl olika för varje person, men många kör nog med många olika saves där vissa är långkörare medans andra är kortare historier eller utmaningar. Har personligen haft runt 2-4 saves på varje FM upplaga där framförallt en varit min "main" save som inte haft någon färdigt mål att uppnå direkt.

Spelar folk verkligen detta på konsol? Känner mild ångest av bara tanken.

Får vietnam flashbacks från de gångerna jag behövt skriva in min email med fjärrkontroll på TVn.

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Ja, det ser minst sagt ut som om dom försöker vara snälla när det är något som alltid släppts helt gratis. Eller har det kostat på PS tidigare?

Frågan är väl hur många som faktiskt börjar om för att en ny uppdatering släppts. Jag startar en save när spelet släpps och fortsätter med den tills nästa spel.

Om jag är helt ute och cyklar så är det nog första gången de släpps till PS konsolen, så tanken kanske var att de skulle kosta från första början.

Men vintertransfer uppdateringen har ju alltid varit gratis på alla andra plattformar.

Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Spelar folk verkligen detta på konsol? Känner mild ångest av bara tanken.

Får vietnam flashbacks från de gångerna jag behövt skriva in min email med fjärrkontroll på TVn.

Från en gammal CM/FM spelare, som inte spelet spelen på ca 10 år. Min tanke var först att jag skulle förboka det till PS5:an, då man fick 20%. Sedan blev ju spelet uppskjutet i sista min. En tid senare köpte jag Xboxen, och kunde testa det där istället via GP. Kan säga att jag är jävligt glad att jag inte köpte det, för det hade varit bortkastade pengar.

Hela meny systemet är så krångligt med så många knapptryck bara för t.ex. byta ut en spelare, fick gå igenom tre sidomenyer...Tror jag testade i en halvtimme innan jag tröttnade.

Får se om jag ger det en ny chans nån dag.

Medlem

Som jag.................................................................................................inte har väntat.

1
Skriv svar