Här är den: första trailern från Dragon's Dogma 2!

Robot
Här är den: första trailern från Dragon's Dogma 2!
Dex
Medlem

Detta var också ett av spelen som såg intressant ut! Synd att man inte fick ett releasedatum bara. Är nog långt borta då tyvärr.

Medlem

Höga förväntningar, detta såg riktigt bra ut.

Medlem

Ser typ ut som ettan, fast snyggare Så det känns lovande. Så länge ens pawns håller lite mer KÄFT


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Jag tyckte det första hade potential, lirade Dark Arisen för några år sedan för för första gången. En väldigt oslipad diamant, typ.

Lär nog testa på 2an.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ge mig Bitterblack Isle med bättre grafik så är jag nöjd, bland mina favoritdelar av något spel(har åkt dit efter hydran varenda gång jag spelat spelet och bara åkt tillbaka och avslutat handlingen en gång).

Medlem

Dragons Dogma är i topp på min rpg lista Så detta är bara underbara nyheter

Medlem

Förra spelet var kul men det kändes som att det skulle föreställa ett RPG vid första anblick men att det egentligen var tomt/ytligt och bara handlade om (förvisso rolig) stridstaktik. Hoppas de har mer RPG-element nu.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! <3

Medlem

Första spelet hade makalös bra combat. Synd bara att resten av spelet var som att spela single player i ett MMO. Alla clonade pawns som sprang runt var helt otroligt dåligt.

Medlem

Lirade igenom ettan förra sommaren. Kändes lite sådär i början men jag gillade det mer och mer och när jag var klar hade jag iaf plöjt minst 100 - 150 timmar i spelet 😄

Medlem

Det första spelet var riktigt bra. Lite tightare story bara för det startade bra och tungt. Det första spelet hade väldigt ojämn atmosfärisk känsla i spelet. I skog och grottor var det riktigt bra men byggnader och insidan kändes väldigt tråkigt på något sätt. Striderna o allt annat var i övrigt riktigt bra. Hoppas detta spel toppar det första på alla plan.

Medlem

Riktigt rolig nyhet…vad jag har längtat!

Medlem

Veckans hittills bästa nyhet? Kul!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

DD:DA Var ett av mina favorit spel någonsin ärligt talat. Jag hoppas det behåller den magiska kombinationen av weirdhet, spelglädje och mystik och intressant karaktärsutveckling.

Multiplayer aspekten med att låna pawns var riktigt roligt också.

AI:n var den bästa memen någonsin, det var skitkul att få in någons pawn som sedan konstant hoppade hela tiden för de sett sin ägare göra det :D:D

Hoppas och längtar mer efter detta än nästa elder scrolls, och det är riktigt högt på listan det med.

Medlem

Helt otroligt. Och att det verkar ha behållit precis samma magiska och mysiga stämning och känsla från ettan. 🥰


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar