Call of Duty Modern Warfare 3 har till slut utannonserats
Kan man inte åtminstone låta det gå två år emellan spelen...? Vafan
"Förra" spelet är fortfarande en buggfest utan like, men skit i det, kör på med nästa.
MW2 är ett skämt utan tvekan. Lirar DMZ dagligen, och vissa större buggar har funnits med sedan dag 1. Det mest pinsamma är att min Series X kör spelet bättre än min nya dator. De rushar ut nya skins dagligen i store, men har inte kapacitet att fixa buggar som funnits där sedan dag 1.
Alldeles för tidigt för mw3, 2 år mellan är ett minimum
Varje år, nytt spel för mellan 600-1000kr, exakt likadant innehåll, Mer och mer fjant DLC för att pusha ytterligare micro köp.
Nu får det vara nog...
Rösta med plånboken gott folk.
Senaste cod jag köpte var black ops 2. 2012 var det va? 😁
Ducati Streetfighter 848
Varje år, nytt spel för mellan 600-1000kr, exakt likadant innehåll, Mer och mer fjant DLC för att pusha ytterligare micro köp.
Nu får det vara nog...
Rösta med plånboken gott folk.
Sannerligen. Annars så finns dom gamla CoD-spelen på Xbox och funkar bra, även i MP (vissa i varje fall).
Orkar inte/kan inte spela competetive shooters längre. Man har ju passerat 30 och försöka hänga med kidsen som går på adderall är lönlöst. Jag håller mig till lite lugnare lir😌
I feel that.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Senaste cod jag köpte var black ops 2. 2012 var det va? 😁
Jag köpte aldrig Black ops 2, däremot Black ops 3 vilket jag tyckte va sjukt roligt... men sen har man skippat alla efterföljande, egentligen bara COD MW2019 som sett intressant ut, framförallt kampanjen men har inte köpt det ännu...
Såg fram emot MW2 2022 men vart rätt besviken efter att man spelat demot.
Jag köpte aldrig Black ops 2, däremot Black ops 3 vilket jag tyckte va sjukt roligt... men sen har man skippat alla efterföljande, egentligen bara COD MW2019 som sett intressant ut, framförallt kampanjen men har inte köpt det ännu...
Såg fram emot MW2 2022 men vart rätt besviken efter att man spelat demot.
Nu har jag bar spelat BO1 och 2 men såhär i efterhand tycker jag 1an var bäst, roligast setting.
När de började med all parkour och jetpack och allt var det var kände jag tack men nej tack.
Och allt som kommit sen dess har inte lockat tillbaka mig.
Ducati Streetfighter 848
Nu har jag bar spelat BO1 och 2 men såhär i efterhand tycker jag 1an var bäst, roligast setting.
När de började med all parkour och jetpack och allt var det var kände jag tack men nej tack.
Och allt som kommit sen dess har inte lockat tillbaka mig.
Jag kan hålla med, Black ops 1 var otroligt bra... extremt buggigt till en början (åtminstone på PC) men sjukt bra spel.
Håller med om Jetpack och det vilket gjorde att jag inte fastnade för Advanced Warfare... men däremot Black ops 3 fick en bra balans på "boots on the ground" och att kunna hoppa lite högre/ springa efter väggar samt att det va då "hero" shooter började...
Tyckte dom olika karaktärerna hade sin unika ability som va kul.