Call of Duty Modern Warfare 3 har till slut utannonserats

Robot
Call of Duty Modern Warfare 3 har till slut utannonserats
Medlem

Kan man inte åtminstone låta det gå två år emellan spelen...? Vafan

Redaktör
Ponny

Har de någonsin väntat så här länge in på året med sin utannonsering?

Nåväl. "Hemligheten" är avslöjad.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Har de fått slut på idéer så de kan bara göra remakes nuförtiden?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Nej! Dags att vi sätter ner foten nu!

Skrivet av totte1015:

Kan man inte åtminstone låta det gå två år emellan spelen...? Vafan

"Förra" spelet är fortfarande en buggfest utan like, men skit i det, kör på med nästa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

MW2 är ett skämt utan tvekan. Lirar DMZ dagligen, och vissa större buggar har funnits med sedan dag 1. Det mest pinsamma är att min Series X kör spelet bättre än min nya dator. De rushar ut nya skins dagligen i store, men har inte kapacitet att fixa buggar som funnits där sedan dag 1.

Alldeles för tidigt för mw3, 2 år mellan är ett minimum

Medlem

Varje år, nytt spel för mellan 600-1000kr, exakt likadant innehåll, Mer och mer fjant DLC för att pusha ytterligare micro köp.
Nu får det vara nog...
Rösta med plånboken gott folk.

Medlem
Skrivet av insilence:

Varje år, nytt spel för mellan 600-1000kr, exakt likadant innehåll, Mer och mer fjant DLC för att pusha ytterligare micro köp.
Nu får det vara nog...
Rösta med plånboken gott folk.

Senaste cod jag köpte var black ops 2. 2012 var det va? 😁


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Orkar inte/kan inte spela competetive shooters längre. Man har ju passerat 30 och försöka hänga med kidsen som går på adderall är lönlöst. Jag håller mig till lite lugnare lir😌

Skrivet av insilence:

Varje år, nytt spel för mellan 600-1000kr, exakt likadant innehåll, Mer och mer fjant DLC för att pusha ytterligare micro köp.
Nu får det vara nog...
Rösta med plånboken gott folk.

Sannerligen. Annars så finns dom gamla CoD-spelen på Xbox och funkar bra, även i MP (vissa i varje fall).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Orkar inte/kan inte spela competetive shooters längre. Man har ju passerat 30 och försöka hänga med kidsen som går på adderall är lönlöst. Jag håller mig till lite lugnare lir😌

I feel that.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Är dessa nya Modern Warfare spel remakes eller är det helt nya spel med nya banor mm?

Edit: Ahaa, verkar vara reboots.

Medlem

Samma motor lär fortsätta användas i några år till vilket kan betyda att spelen fortsätter komma till last gen fram till tidigast starten av nästa generation november 2028.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Senaste cod jag köpte var black ops 2. 2012 var det va? 😁

Jag köpte aldrig Black ops 2, däremot Black ops 3 vilket jag tyckte va sjukt roligt... men sen har man skippat alla efterföljande, egentligen bara COD MW2019 som sett intressant ut, framförallt kampanjen men har inte köpt det ännu...
Såg fram emot MW2 2022 men vart rätt besviken efter att man spelat demot.

Medlem

Har för mig att Activision gått ut och sagt att de ska släppa CoD varannat år. Kanske jag som har läst fel?

Medlem

Oavsett om ni gillar det eller ej. Men det kommer räknas som en Xbox 1st Party titel. 😉

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag köpte aldrig Black ops 2, däremot Black ops 3 vilket jag tyckte va sjukt roligt... men sen har man skippat alla efterföljande, egentligen bara COD MW2019 som sett intressant ut, framförallt kampanjen men har inte köpt det ännu...
Såg fram emot MW2 2022 men vart rätt besviken efter att man spelat demot.

Nu har jag bar spelat BO1 och 2 men såhär i efterhand tycker jag 1an var bäst, roligast setting.

När de började med all parkour och jetpack och allt var det var kände jag tack men nej tack.

Och allt som kommit sen dess har inte lockat tillbaka mig.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Single player håller alltid hög nivå så det ska bli kul!
Multiplayer håller jag mig långt borta ifrån när det gäller COD.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Nu har jag bar spelat BO1 och 2 men såhär i efterhand tycker jag 1an var bäst, roligast setting.

När de började med all parkour och jetpack och allt var det var kände jag tack men nej tack.

Och allt som kommit sen dess har inte lockat tillbaka mig.

Jag kan hålla med, Black ops 1 var otroligt bra... extremt buggigt till en början (åtminstone på PC) men sjukt bra spel.
Håller med om Jetpack och det vilket gjorde att jag inte fastnade för Advanced Warfare... men däremot Black ops 3 fick en bra balans på "boots on the ground" och att kunna hoppa lite högre/ springa efter väggar samt att det va då "hero" shooter började...
Tyckte dom olika karaktärerna hade sin unika ability som va kul.

Medlem

Trött på skiten som stressas ut nu.. Jag gick tillbaka till MW2 (2009) nu när servrarna är öppna igen 😎 där snackar vi bra COD!

1
Skriv svar