Regissör om Last of Us-multiplayer: "Jag jobbar fortfarande på det"

Robot
Regissör om Last of Us-multiplayer: "Jag jobbar fortfarande på det"

Efter rykten om att det lagts på is.

#the-last-of-us


Medlem

Roligt att höra. Jag hoppas på någon form av co-op med intressant handling och PvE strider.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Vad har Bungie med det att göra?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Vad har Bungie med det att göra?

Sony lät live service-experterna Bungie utvärdera projektet, och tydligen sköt de ner det
Så här i efterhand när Bungies egen ekonomi är i spillror, fansen irriterade och personalen uppsagd känns det kanske lite ironiskt att deras ord är värt något.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Sony lät live service-experterna Bungie utvärdera projektet, och tydligen sköt de ner det
Så här i efterhand när Bungies egen ekonomi är i spillror, fansen irriterade och personalen uppsagd känns det kanske lite ironiskt att deras ord är värt något.

I C


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Med viss risk att låta negativ så har jag faktiskt svårt att se hur TLoU skulle vara roligt i multiplayer...men jag hoppas att bli överraskad!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fatmajk:

Med viss risk att låta negativ så har jag faktiskt svårt att se hur TLoU skulle vara roligt i multiplayer...men jag hoppas att bli överraskad!

Ettan hade kul multiplayer. Även om jag själv sög.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Med viss risk att låta negativ så har jag faktiskt svårt att se hur TLoU skulle vara roligt i multiplayer...men jag hoppas att bli överraskad!

Ettans multiplayer var suverän och jag spenderade många, många timmar där med vänner. Chockerande välgjort. Mina förväntningar på detta är, eller kanske var, skyhöga.

Skribent
Skrivet av Bro Exotic:

Ettans multiplayer var suverän och jag spenderade många, många timmar där med vänner. Chockerande välgjort. Mina förväntningar på detta är, eller kanske var, skyhöga.

Håller med, ettans är sjukt underskattat och det talas väldigt sällan om det.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar