Black friday 2023

Medlem

Samma varje år, handkontroller. Detta år DualSense på Amazon 419kr. Annars väntar jag på riktigt bra deal på Gow:Ragnarök, PS plus och som många andra Baldur's Gate 3 till bättre pris.

Medlem
Skrivet av Oppen:

Köpa en 98 tums tv den är sänkt från 80 papp till 35 so lets go.

Hur i fridens namn får du in en sån TV i lägenheten? Lyftkran?

Medlem
Skrivet av A1200G:

Hur i fridens namn får du in en sån TV i lägenheten? Lyftkran?

Behöver du inte såga upp dörren till bostaden så har du köpt för liten tv. Gammalt ordspråk

Medlem

Letar efter en grym 4k gaming skärm med oled 120+ hz. Hittar bara ruttna ultrawides och 1440p skärmar.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Letar efter en grym 4k gaming skärm med oled 120+ hz. Hittar bara ruttna ultrawides och 1440p skärmar.

https://www.inet.se/produkt/2221909/asus-42-rog-swift-pg42uq-...

Verkar som att dom blir lite större då när man ställer in dina krav


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

https://www.inet.se/produkt/2221909/asus-42-rog-swift-pg42uq-...

Verkar som att dom blir lite större då när man ställer in dina krav

Tack för tipset.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Köpt köksmöbler faktiskt och en Ozoneair 120 nästan 2000kr billigare

Tiny Tina’s Wonderland Ps5 för 149:- på Spelbutiken. En PS5:a för 5399:- (Spel & Sånt) och NHL24 Ps5 för 399:- (NoN)


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem
Skrivet av joedanger:

Samma varje år, handkontroller. Detta år DualSense på Amazon 419kr. Annars väntar jag på riktigt bra deal på Gow:Ragnarök, PS plus och som många andra Baldur's Gate 3 till bättre pris.

419kr? Finns det någon ytterligare rabatt?

Medlem
Skrivet av erikjonathan:

419kr? Finns det någon ytterligare rabatt?

Fick 100 i rabatt för köp över 500kr. Vet inte om det gäller än men tyckte det var sjukt värt. Handlar nog egentligen ogärna där men vad gör man. Betalade dock 59kr för en månad prime och fri frakt tror jag, kanske borde skrivit det med.

Medlem
Skrivet av joedanger:

Fick 100 i rabatt för köp över 500kr. Vet inte om det gäller än men tyckte det var sjukt värt. Handlar nog egentligen ogärna där men vad gör man. Betalade dock 59kr för en månad prime och fri frakt tror jag, kanske borde skrivit det med.

Tack! Tyvärr exkluderad från rabatt nu verkar det som :/

Medlem

Samsung 4 tb intern SSD lagring 1790 kr. Värt att titta på för den som har behov.

Medlem

Väntat på att Samsung galaxy tab s9 ska gå ner lite i pris men verkar inte bli så.

Blev en extra kontroll till ps5an. 529 spänn via amazon +100 extra rabatt med kupong. Toppenpris!

Medlem

Än så länge är det inget som tilltalar mig jättemycket men det fick bli Dark Souls Trilogy för 349:-

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Tack för tipset.

Kan voucha för denna skärmen. Köpte på back to school rean, väldigt grym skärm.

Medlem
Skrivet av Oppen:

Köpa en 98 tums tv den är sänkt från 80 papp till 35 so lets go.

Grymt!

Pacman kommer se gigantisk ut nu


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

https://www.inet.se/produkt/2221909/asus-42-rog-swift-pg42uq-...

Verkar som att dom blir lite större då när man ställer in dina krav

42 tum ??!! jävlar..

Medlem
Skrivet av Vincent:

42 tum ??!! jävlar..

Använder själv 42 tum som bildskärm och det är en viss inlärning men nu skulle jag aldrig vilja byta tillbaka 🙈

Medlem

Gaming headsetet Epos h6 pro closed version för 790 riksdaler på elgiganten och Amazon.se. Riktigt billigt.

Själv slog jag till slut till på Star wars jedi survivor till Series X för 399kr på just elgiganten. Helt ok pris och spelet känns fantastiskt såhär några timmar in.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Finns 85" tv-apparater med google-tv och 120hz vrr för 14k, säkert ännu billigare vid bf , ser ingen nytta alls med projektor

Eftersom 85” är litet jämfört med 110” så tycker jag nog det finns viss nytta fortfarande
Mot en vit vägg är det lätt att få ändå större bild. Men bäst till film förstås.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Använder själv 42 tum som bildskärm och det är en viss inlärning men nu skulle jag aldrig vilja byta tillbaka 🙈

Så bigger IS better?;)

Medlem
Skrivet av Vincent:

Så bigger IS better?;)

Något måste man väl kompensera med ☺️

Medlem
Skrivet av Jeybee:

Vet inte om det faller under Black friday, men nu i veckan kör EA Play en drive på Playstation 5 (kostar 15 kr för en månad, kan sägas upp när som helst) och de har nyligen lagt till Dead Space Remake där. Med andra ord kan man lira det spelet för 15 kr (slog själv till just), om det ännu ligger i backloggen och är av intresse. 🙂

Nu kanske rean på det är slut, hittar inte att jag får det för 15kr men ändå ett billigt sätt att spela remaken på ett bra spel.

Medlem

Vet inte om det kan kallas fynd, men inhandlade lite spelrelaterat hos Amazon med sänkt pris, såsom, Gow Ragnars Rök, Sony Inzone H9, Dualsense Edge och två stycken Ipads. De verkar vara rätt snabba numera att matcha lägsta pris hos konkurrenterna i alla fall, så med gratis hemfrakt via Prime blir deras butik ett givet förstaval numera.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Hade planer på

PS5 DualSense trådlös kontroll Cobalt Blue (ej rea)
PlayStation Plus Essential 12 månader (ej rea)
Raid: World War II (ej rea)
Robocop: Rogue City (ej rea)

I regel så är det sällan rea på något man är intresserad av

Medlem

Jag slog till och beställde en Hubitat Elevation C8, såg att de har rea.

Har inte pysslat särskilt mycket med Smarta hem-grejer tidigare men nu kändes det som bra tillfälle att hoppa på tåget. Det blev C8 eftersom den fått bra omdömen och kommer att passa som handsken hemma.

Så nu är det dags att börja leta efter grejer att styra också. Det blir nog vattenläckagedetektor i köket samt temperaturdetektorer i frysen och kylen, som larmar i mobilen om det händer nåt, och så några smarta uttag för lampor, osv.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Hade planer på

PS5 DualSense trådlös kontroll Cobalt Blue (ej rea)
PlayStation Plus Essential 12 månader (ej rea)
Raid: World War II (ej rea)
Robocop: Rogue City (ej rea)

I regel så är det sällan rea på något man är intresserad av

Sony har väl rea på PS plus mellan 20-30%? Köpte en Premium för 1134 tror jag det var i helgen som var.

Medlem

7333 för Asus rog ally är rätt ok ändå. Inget för mig men det finns säkert några där ute som trycker på köpknappen.

https://www.inet.se/produkt/6336947/asus-rog-ally-z1-extreme

Medlem
Skrivet av GustavA:

Behöver du inte såga upp dörren till bostaden så har du köpt för liten tv. Gammalt ordspråk

Årets kommentar. Fan vad rolig. 🤣

Medlem

Funderar på att köpa en Nothing 2 telefon. Vet inte varför men displayen på min gamla telefon har spruckit lite (+ 2 år gammal lur som gick på 2000 spänn ny).

Skriv svar