Uppesittarkväll med Årets spel!

Medlem
Skrivet av Bennii:

@Tomas Helenius är chili-kungen. Han sitter och småäter länge och ser helt oberörd ut när de andra harklar och hostar. 😃

Ja, det där var faktiskt imponerande! Han reagerade knappt på chilin!
Själv hade jag haft tårar i ögonen haha

Medlem

Så rolig kväll detta va. Underbart. ni bjuder så mycket på er själva!
Och mycket pengar till Barncancerfonden blev det också.

Glöm nu inte att bjuda på alla auktioner som finns ute! https://www.fz.se/auktioner

Ser fram emot nästa år, att få hänga med FZ!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Forspoken?

Taskigt att avslöja innan streamen...

Chefredaktör

Vilken jävla kväll! ❤️

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

<Uppladdad bildlänk>
Vilken jävla kväll! ❤️

Skönt att se att du fortfarande lever!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Daniel Sjöholm:

<Uppladdad bildlänk>
Vilken jävla kväll! ❤️

Haha, taggad på att kika imorgon nu. Kunde inte följa ikväll pga jobb, tyvärr. Usch för jobb.

Redaktör
Skrivet av Daniel Sjöholm:

<Uppladdad bildlänk>
Vilken jävla kväll! ❤️

OMG they killed Spidde!!!


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Alienshade:

Så nu när Dave the diver fått ett gratis "Dredge" dlc! Betyder det att Dave the diver blir en solklar vinnare?

Skrivet av uberpwnage2.0:

Om så inte är fallet avgår jag!

Ajdå.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Spelet som uppenbart skulle vinna och som gjorde det. Tyckte bara att det var fascinerande att spelet aldrig nämndes (och fortfarande inte nämnts) i en tråd om GOTY. som att det skulle jinxa eller nåt.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om så inte är fallet avgår jag!

Tack för den här tiden eller gör du en Löfven?


signatur

|.|

Medlem
Skrivet av Lofa:

Tufft år att göra en lista. Givna titlar fallerar och gubben i lådan överraskar.

Men genomgående om man ser på nomineringar, priser etc under hela året så tycker jag jäkligt synd om "Hogwarts Legacy" som på något sått blivit bortglömt. Why?!

Fick "åtminstone" en 17:e plats hos er. Jag hade lätt sagt topp 5.

Sen cred att en uppstickare som "Dave The Diver" får plats 5. Välförtjänt

Saknar dock "Against The Storm" och "My Time at Sandrock" som mycket väl kunde letat sig in bland topp 20.

Som sagt, tufft år...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Och tack för den här kvällen, men framför allt tack för året som varit med diskussioner på gott och ont, men ändå landat i vårat gemensamma intresse, ett förbannat bra spel är det vi ändå vill ha

Ett litet extra tack till dig Wakkaah som fick mig att köpa "Hogwarts Legacy" då jag var såå tveksam. Fortsätt med dina ärliga spelrecensioner!

God jul och happy happy!

P.S.
Blossa Silver ljuger... det är guld!
D.S.

Angående det här med Hogwarts Legacy, så är jag också RIKTIGT förvånad över hur det inte ens har nominerats. Var väl samma lika på Game Awards. Jag har mina aningar varför den har skippats (även fast försäljning av spelet var en absolut massiv succé, musiken, världen, helt otroligt vackert).

Tror många är rädda att ta i spelet - vilket bara visar att såna saker kan vara avgörande. Riktigt tragiskt.

Redaktör
Skrivet av Foxmulder:

Angående det här med Hogwarts Legacy, så är jag också RIKTIGT förvånad över hur det inte ens har nominerats. Var väl samma lika på Game Awards. Jag har mina aningar varför den har skippats (även fast försäljning av spelet var en absolut massiv succé, musiken, världen, helt otroligt vackert).

Tror många är rädda att ta i spelet - vilket bara visar att såna saker kan vara avgörande. Riktigt tragiskt.

Hogwarts kom ju på plats 17.


signatur
Medlem

Vart är listan?

Redaktör
Skrivet av Jonio:

Vart är listan?

Här: https://www.fz.se/artikel/296013-baldurs-gate-3-ar-arets-spel...


signatur
Medlem

Tack

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CARTMAN:

Cee-Jay--- Nu får dy fan dra ditt pick o pack o ansluta som "T0P--D0G" för FZ igen. Sadla om igen och imigrera tillbaka. You are missed my home-b0y. Eller fortfarande pleased with gamedevelopment. You are truely missed by FZ Community. Du hade en sorts Tomte karisma & vänlighet, svårslagen...
________________
God Jul på dig.

Det hade varit dåligt för alla Men det värmer!


signatur
Medlem

Chili-facit i en bild, rätt uppenbart vem som vann. Fasen vad jag garvade!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Hogwarts kom ju på plats 17.

Oj, vilken miss från min sida. Ber om ursäkt. 😂

123
Skriv svar