Death Stranding till Iphone försenas till nästa år

Robot
Death Stranding till Iphone försenas till nästa år

Men lyckligtvis ska det släppas tidigt under året.

#Apple, #Death-stranding


Medlem

Kungspel! Varför man nu ska spela det på en telefon är en annan fråga dock.

Medlem

Hade ingen aning om att det var på G till iOS. Känns ju inte som ett spel som passar formatet, men jag har inte kört det än så vad vet jag.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kungspel! Varför man nu ska spela det på en telefon är en annan fråga dock.

Funkar det bra och du är on the go, varför inte är väl perfekt plattform för det sånnafall.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kan tänka mig att gyro används för att hålla balansen under transporterna. Skulle kunna funka.


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av JerkerRaner:

Funkar det bra och du är on the go, varför inte är väl perfekt plattform för det sånnafall.

Kul om det funkar vettigt men en kontroll är nog ett måste isåfall. Bara ordet touchkontroll i samma andetag som Death Stranding får mig att gråta lite^^.

Medlem

vilken plåga spela sånt här spel på en liten fjuttig mobilskärm

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vilken plåga spela sånt här spel på en liten fjuttig mobilskärm

Har man en 15 Max så har du nästan 7”. Är inte långt ifrån Switch. Där finns det ju en väldigt stor marknad.

Medlem

Skaffat till PS5 och ska spela efter Sabel tror jag. Har hört riktigt bra om det men "missade" det under PS4-eran.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Skaffat till PS5 och ska spela efter Sabel tror jag. Har hört riktigt bra om det men "missade" det under PS4-eran.

Spelet känns väldigt segt i början och man vet inte vafan som händer. Som att utvecklarna rökt på.
Fordons fysiken är också under all kritik men på nå sätt passar in i den mörka tragiska värdlen som gör att det känns som ett "billigt spel".
Det trycker på många knappar och slutar i ett riktigt mästerverk när det blandar gameplay, berättandet, känslan, mörka och all jank.
⭐⭐⭐⭐⭐


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Spelet känns väldigt segt i början och man vet inte vafan som händer. Som att utvecklarna rökt på.
Fordons fysiken är också under all kritik men på nå sätt passar in i den mörka tragiska värdlen som gör att det känns som ett "billigt spel".
Det trycker på många knappar och slutar i ett riktigt mästerverk när det blandar gameplay, berättandet, känslan, mörka och all jank.
⭐⭐⭐⭐⭐

Haha, Kojima-san verkar ju ofta ha rökt på i sina spel/filmer Så det räknar jag med. Det verkar vara ett hata eller älska spel så ska bli spännande att se hur det faller hos mig. Teoretiskt låter det som något jag kommer älska i alla fall!

1
Skriv svar