1 miljon har laddat ner Silent Hill: The Short Message

Robot
1 miljon har laddat ner Silent Hill: The Short Message

Är en av dom som laddade ner det. Har inte funnit tid att prova det dock. Man får väl göra det snart om det skulle försvinna hux flux som PT.

Geeks Gaming

Det visar att silent Hill fortfarande är ett starkt IP trots de senaste årens misshandel (nåja) av det

Medlem

Laddade ner och spelade, inte särskilt bra kände jag. Väldigt tungt och ganska välskrivet men inte kul att spela.

Medlem

Det var gratis men inte värt pengarna.

Medlem

Verkar inte va allt för bra dock, fick 3 av 10 i betyg på GS

Medlem
Skrivet av Gaara:

Verkar inte va allt för bra dock, fick 3 av 10 i betyg på GS

Vad är GS?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Vad är GS?

GameSpot

https://www.gamespot.com/reviews/silent-hill-the-short-messag...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Verkar inte va allt för bra dock, fick 3 av 10 i betyg på GS

Fick även 8 av 10 i Betyg av Screen Rant, med ett snitt på 5 av 10 på Meta, så lite oklart vad syftet är med att åberopa recensionen som gav lägst betyg av alla. Bättre att testa själv, när spelet är gratis, särskilt då GS betyg inte är något universalt tyckande, utan enbart en persons smak.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Fick även 8 av 10 i Betyg av Screen Rant, med ett snitt på 5 av 10 på Meta, så lite oklart vad syftet är med att åberopa recensionen som gav lägst betyg av alla. Bättre att testa själv, när spelet är gratis, särskilt då GS betyg inte är något universalt tyckande, utan enbart en persons smak.

Okej, ja visst är det bättre o testa för att se själv, speciellt om det är gratis.
Angående betyget så va det inte direkt att jag "letade" upp sämsta jag kunde hitta, jag brukar besöka gamespot ofta och såg då betyget där.
Inte direkt som 5 av 10 som du påpekar tyder på något mästerligt spel heller för den delen.

Medlem

Har laddat ner men inte provat ska göra det när jag har tid om några veckor 🙂

1
Skriv svar