Left 4 Dead 2-demo idag

Medlem
Skrivet av WaltX:

Precis det jag tänkte. Förstår mig inte på förbokningserbjudanden i form av ett demo.

Man köper inte demot, man köper privilegiet att spela demot tidigare. Demot kommer fortfarande innan release.

Medlem

Brukar inte Demo betyda, låt säga, Demonstration? Dvs, man ska demonstrera sin produkt för att konsumenten för att visa hur bra den är.

Väldigt märkligt att demonstrera en produkt för några som redan har köpt och ska ha produkten.

Trodde de va sånna som mig, som inte har förbokat, som ska övertygas om att det är en bra produkt. Känns inte som Valve riktigt förstått grejen me att ha ett Demo.

Medlem
Skrivet av ReDog:

Kommer förmodligen köpa det senare när det blir billigare.
Just nu spelar jag Killing Floor när jag vill döda zombies

same same

Medlem
Skrivet av Gurka:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av TruB:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av mog2:

Men det var då ett jävla gnäll på pris och annat, har du inte råd så köp det inte....

Valve fanboy?

Om det kostat 600 spänn hade jag haft råd, frågan är om det varit smart att köpa spelet till det priset? 10,000 hade oxo gått bra faktiskt, men det ligger ju på överprisgränsen kanske.

Ser du poängen nu? eller behöver jag vara tydligare?

jo, kan du vara tydligare? för jag tycker hela ditt inlägg bara lät dumt.

Självklart kan jag vara ännu tydligare; det handlar inte om att jag inte skulle ha råd med spelet. Vad är det som är svårt?

Hatamoto_ jag kan lätt pröjjsat 600 spänn för LF2 eftersom dels jag bidrar till att ge mer pengar till ett nästa spel,nya banor eller vad det nu kan vara och dels för att det är ett extremt värt spel att lägga sina pengar på om något. Har du inte råd får du helt enkelt gå ut på gatan och plinga lite gitarr. Tycker dina inlägg var störtlöjliga ärligt talat. För övrigt tycker jag det ska bli jätteroligt att kunna koppla av efter jobbet och ta ut mina frustrationer på diverse zombies!

L4D sålde ju jävligt bra. Hur kommer det sig då, om vi går efter ditt resonemang, att det fått så tunt med support ? (ska nämnas att det utlovades en hel del mer än vad som släppts) Det där med att ha råd med spel eller inte tror jag vi gått igenom redan, men eftersom du anser att mina inlägg är störtlöjliga kan jag bara anta att du inte hängde med i resonemanget heller.

Skitsamma, jag ska i framtiden passa mig för att yttra mig angående vad jag anser är min rätt som spelkonsument.

Medlem
Skrivet av Horzie:

Brukar inte Demo betyda, låt säga, Demonstration? Dvs, man ska demonstrera sin produkt för att konsumenten för att visa hur bra den är.

Vadå "brukar"? Är demot av L4D2 inget demo, bara för att det släpps lite tidigare till folk som förbokat? Sluta gnälla, demot kommer fortfarande innan spelets release. Dessutom kanske det finns en poäng med att demot släpps i en första fas till en begränsad grupp, Valve kanske vill få in eventuella buggrapporter innan man släpper det "riktiga" demot?

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av Horzie:

Brukar inte Demo betyda, låt säga, Demonstration? Dvs, man ska demonstrera sin produkt för att konsumenten för att visa hur bra den är.

Vadå "brukar"? Är demot av L4D2 inget demo, bara för att det släpps lite tidigare till folk som förbokat? Sluta gnälla, demot kommer fortfarande innan spelets release. Dessutom kanske det finns en poäng med att demot släpps i en första fas till en begränsad grupp, Valve kanske vill få in eventuella buggrapporter innan man släpper det "riktiga" demot?

Jösses vilken toleransnivå de va på dig då, har aldrig sagt att de inte är ett Demo, var ser du de hän? "Brukar" är väldigt mkt Ironi!

Varför använder folk alltid ordet "gnäll" till precis vad som hälst? Jag har inte gnällt, jag ifrågasätter!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av showerguy:

Vill gärna tillägga att Valve säkerligen planerar att släppa Left 4 Dead 3 också nästa år. Varför inte ?

Vad får vi i trean?

Men fattar du varför dem gjorde 2:an eller??? Har du ens hört vad dem har sagt varför dem gjorde 2:an..... Sluta klaga å bry dig om dina Pokémon spel istället.....;)

"dem dem dem dem dem" När ska folk förstå att man inte använder dem i tid och otid, bättre med "de" i de flesta fall.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Till er som vill spela demot utan att köpa spelet så är det ju bara att förboka på tex Webhallen så får man en steamkod för demot, sen är det bara att avbeställa. Det har jag gjort, funkar utmärkt.

Medlem
Skrivet av ainatar:

Till er som vill spela demot utan att köpa spelet så är det ju bara att förboka på tex Webhallen så får man en steamkod för demot, sen är det bara att avbeställa. Det har jag gjort, funkar utmärkt.

Väldigt fegt gjort. Så gör man inte.

Medlem

Var det inte kl 21 det skulle släppas? Funkar icke för mig :/

Medlem
Skrivet av sorksat:
Skrivet av ainatar:

Till er som vill spela demot utan att köpa spelet så är det ju bara att förboka på tex Webhallen så får man en steamkod för demot, sen är det bara att avbeställa. Det har jag gjort, funkar utmärkt.

Väldigt fegt gjort. Så gör man inte.

Ehh jo det gör man. Man ska inte behöva köpa spelet för att spela demot.

Medlem
Skrivet av sweclockern:

Var det inte kl 21 det skulle släppas? Funkar icke för mig :/

Inte mig heller.

Medlem

Och när skulle den här demon vara tillgänglig? 21:10 och fortfarande låst.

Medlem

21, men vi blir blåsta som vanligt.

Medlem

http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366

Mod Edit: Demo release time can be viewed here [länken ovan]. No need to adjust for timezone - What ever the time says, that's what time it will be released for you.

If you Steam client is running before the release, you will need to restart it to unlock the demo.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=999237

konstigt. jag å min bror lyckades starta spelet. finns inga servers dock. har ni testat starta om steam ? man måste starta om för den ska låsas upp.

Medlem

still no demo.... förfan Valve

Inaktiv

Argh ge mej mitt demo nu valve :evil:


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

October 28 @ 07:00am

Medlem

Ffs vilka svin.

Medlem

Blir helt enkelt att gå upp tidigt imorgon och spela innan jobbet.

Medlem

Härligt, framskjutet. Fy fan vilka as Valve är. Om det inte hade vart för att jag köpt ett 4-pack med min polare hade jag fan avbeställt mitt spel i ren ilska.

Medlem

Jahapp, då blir det att spela OFP: DR ikväll med polaren... Trist, men vad ska man göra åt det? Inget att bli upprörd av, bara gilla läget och se vad som händer imorrn. ^^

Medlem

Vilka bögar de är. Skjuter upp en halvtimme efter att det borde släppts. Vad håller de på med!?!

Inaktiv

Så klockan 7 imorn?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Vilka bögar de är. Skjuter upp en halvtimme efter att det borde släppts. Vad håller de på med!?!

Att använda bög som negativt skällsord är så 1990-tal.

Inaktiv
Skrivet av sorksat:

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

October 28 @ 07:00am

Vart hittade du den infon? Blir fett sur om det är sant...


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Skrivet av notwist:
Skrivet av Nioreh:

Vilka bögar de är. Skjuter upp en halvtimme efter att det borde släppts. Vad håller de på med!?!

Att använda bög som negativt skällsord är så 1990-tal.

hahahaha

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:
Skrivet av sorksat:

Left 4 Dead 2 Early Demo Access

October 28 @ 07:00am

Vart hittade du den infon? Blir fett sur om det är sant...

Hittade den under Left 4 Dead 2 Early Demo Access eventen som finns på steampowered sidan.

http://steamcommunity.com/games/L4D2/events/55327883716288366

Valve själva hade en nedräkning som gick till 30min efter den skulle släppts till det nya datumet och tiden.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Detta spel är inte värt något öre alls. Detta är en DLC som skulle har släppts gratis till Left 4 Dead 1.

Varför kunde dom inte göra så på Team Fortress 2? Släppa en Team Fortress 3 med 3 nya klasser, nya vapen, nya maps.

Bojkott!

Förlåt mig, men hur jävla dum i huvudet får man vara? Ingen människa jobbar gratis ett helt år, INGEN!


signatur

Metal is best served heavy.

Skriv svar