Medlem

<3 hest0n!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Inaktiv

Helt otrolig matta! Vi är ett kompisgäng som spelar, mestadels CS & BF2 och efter att en av grabbarna i gänget fixat denna och berätta om den nästan som han var lyrisk så gick större delen av oss ut och fixade den! Jag skulle faktiskt påstå att vi alla blivit 1steg bättre sen vi fick den, glidet är helt perfekt och det känns faktsikt MYCKET roligare att spela nuförtiden med den nya mattan, den har verkligen tagit tillbaka spelglädjen som fanns i början av ens spelkarriär! Kan varmt rekommendera!

Mvh,
J

Medlem
Skrivet av Wonned:

Helt otrolig matta! Vi är ett kompisgäng som spelar, mestadels CS & BF2 och efter att en av grabbarna i gänget fixat denna och berätta om den nästan som han var lyrisk så gick större delen av oss ut och fixade den! Jag skulle faktiskt påstå att vi alla blivit 1steg bättre sen vi fick den, glidet är helt perfekt och det känns faktsikt MYCKET roligare att spela nuförtiden med den nya mattan, den har verkligen tagit tillbaka spelglädjen som fanns i början av ens spelkarriär! Kan varmt rekommendera!

Mvh,
J

Kom igen.. 1 inlägg och så skriver du detta? Det skriker reklam om ditt inlägg. Och jag kan satsa 100kr att du jobbar med Qpad alternativ känner någon som gör det.

En till sak.. Musmattan kan nog vara bra när man åker till LAN, kan ju användas som sovunderlag/täcke.
Ska man få plats med den i lägenheten, så får det bli att flytta till en större lägenhet.

Medlem

intressant datorbord.

Jee
Medlem

Om enda nackdelarna är för stor och priset så är det ju bara att skaffa en sax, gå ihop fyra pers så har man varsin 108x91 mm stor musmatta för ca 100kr.

Hmm... Ganska dyrt endå. =/


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av Wonned:

Helt otrolig matta! Vi är ett kompisgäng som spelar, mestadels CS & BF2 och efter att en av grabbarna i gänget fixat denna och berätta om den nästan som han var lyrisk så gick större delen av oss ut och fixade den! Jag skulle faktiskt påstå att vi alla blivit 1steg bättre sen vi fick den, glidet är helt perfekt och det känns faktsikt MYCKET roligare att spela nuförtiden med den nya mattan, den har verkligen tagit tillbaka spelglädjen som fanns i början av ens spelkarriär! Kan varmt rekommendera!

Mvh,
J

Kom igen.. 1 inlägg och så skriver du detta? Det skriker reklam om ditt inlägg. Och jag kan satsa 100kr att du jobbar med Qpad alternativ känner någon som gör det.

En till sak.. Musmattan kan nog vara bra när man åker till LAN, kan ju användas som sovunderlag/täcke.
Ska man få plats med den i lägenheten, så får det bli att flytta till en större lägenhet.

Haha, sovunderlag/täcke, funny stuff!

Inaktiv
Skrivet av Wonned:

Helt otrolig matta! Vi är ett kompisgäng som spelar, mestadels CS & BF2 och efter att en av grabbarna i gänget fixat denna och berätta om den nästan som han var lyrisk så gick större delen av oss ut och fixade den! Jag skulle faktiskt påstå att vi alla blivit 1steg bättre sen vi fick den, glidet är helt perfekt och det känns faktsikt MYCKET roligare att spela nuförtiden med den nya mattan, den har verkligen tagit tillbaka spelglädjen som fanns i början av ens spelkarriär! Kan varmt rekommendera!

Mvh,
J

Haha, så jävla dåligt!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Tacka vet jag min musmatta som kom med Segelflyget prenumerationen 1996. Riktig kvalite på den här mattan kan jaglova

Medlem

Qpad gamer XXXL Warcrafters Edition ftw!
Köpte den för 150kr för fem år sen och funkar fortfarande prima. Den är dock så stor att jag bara använder en fjärdedel av hela. =P


signatur

Korvspad.

Medlem

Steelseries QTC+

typ 40 x 45 cm, innan brydde jag mig inte om musmattor, men i takt med uppgradering, ny skärm och saker så tänkte jag fan.. 200kr är väl ingenting? Så jag körde på det, helt klart underbart, speciellt om du spelar spel som kräver låg sense, typ Quake 3. <3

Medlem

Hah, har likadan mus

Medlem

jag har en musmatta i metall funkar hur bra som helst
20 spänn nere hos plåtnisse. billig outslitlig och den bästa musmattan jag har haft.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv
Skrivet av Wonned:

Helt otrolig matta! Vi är ett kompisgäng som spelar, mestadels CS & BF2 och efter att en av grabbarna i gänget fixat denna och berätta om den nästan som han var lyrisk så gick större delen av oss ut och fixade den! Jag skulle faktiskt påstå att vi alla blivit 1steg bättre sen vi fick den, glidet är helt perfekt och det känns faktsikt MYCKET roligare att spela nuförtiden med den nya mattan, den har verkligen tagit tillbaka spelglädjen som fanns i början av ens spelkarriär! Kan varmt rekommendera!

Mvh,
J

Den var dålig

Skrivet av Håkan:

En till sak.. Musmattan kan nog vara bra när man åker till LAN, kan ju användas som sovunderlag/täcke.
Ska man få plats med den i lägenheten, så får det bli att flytta till en större lägenhet.

Den var bra 8)

Själv har jag en Steelseries som jag är mycket nöjd med, även om det inte står något häftigt namn på den ;).

Inaktiv

Själv så är jag nöjd med min 10 kronors musmatta. (:

Medlem
Medlem

HAHAHA!?!?! Musmatta för 400:-?!!?! :D:D:D:D

Vad är det för 12åriga progamers som köper dom här produkterna?
Jag har haft samma i 3 år iaf och den fungerar gott och väl fortfarande, kostade mig nog 20:- tror jag och då är den inte så stor att jag måste köpa nytt databord.

12
Skriv svar