Plants vs Zombies

Inaktiv

Ursäkta mig men wtf? är det här ens ett bra spel? i mean.. det ser ut som nåt 123spel spel eller nåt XD men jag älskar tower defence i wc3 så kanske gillar det här också

Medlem

Jag började med demon från Steam. Riktigt underhållande, särskilt om man gillar zombies. Jag gillar zombies.

Enda minuset blev "stjäl sömn", hehehehe


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade det en massa tills jag formaterade datorn. Saven sparas i en dold mapp på C:. Det är helt värdelöst. Jag förlorade allt... :/ Har inte spelat det sen dess.

Så en stor VARNING på det! Och ett lika stort minus.

Så är det med många spel nu för tiden. Fattar inte varför dom inte kan ha en SAVE-MAPP I SPEL-KATALOGEN

Inaktiv

Jag gillade mycket Michael Jackson och hans zombie kompisar från Thriller!

Medlem

Gissar på att det finns i steam med andra ord, kul att dom gör bra spel. PopCap Games.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Makalöst bra spel. Många timmars glädje, värt varenda krona.

Medlem

köpte skiten efter att ha läst recensionen och alla positiva kommentarer här. Tröttnade efter 20 levels eller nåt, så fruktansvärt enformigt, långsamt och enkelt...

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade det en massa tills jag formaterade datorn. Saven sparas i en dold mapp på C:. Det är helt värdelöst. Jag förlorade allt... :/ Har inte spelat det sen dess.

Så en stor VARNING på det! Och ett lika stort minus.

Så är det med många spel nu för tiden. Fattar inte varför dom inte kan ha en SAVE-MAPP I SPEL-KATALOGEN

De sparas i din användarmapp, för att olika användare på datorn ska kunna ha olika saves.
Rätt standard och logiskt IMO


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Mikaelh:

Jag spelade det en massa tills jag formaterade datorn. Saven sparas i en dold mapp på C:. Det är helt värdelöst. Jag förlorade allt... :/ Har inte spelat det sen dess.

Så en stor VARNING på det! Och ett lika stort minus.

Så är det med många spel nu för tiden. Fattar inte varför dom inte kan ha en SAVE-MAPP I SPEL-KATALOGEN

De sparas i din användarmapp, för att olika användare på datorn ska kunna ha olika saves.
Rätt standard och logiskt IMO

Nej. Långt ifrån alltid så krånglar dom till det genom att lägga det i dolda mappar under users-katalogen. Ist för att lägga det i "Mina Dokument" Så lägger dom sig i application o data. (som vanligtvis är en dold katalog) Det tycker inte jag är logiskt iaf.

Medlem

Vilket spel, tankade demot för att se vad all hype var om, det var ju fan bara att slita fram VISA:t så fort demot tog slut. Visst må det vara få speltimmar innan man börjar bli less men ändå väldigt innehållsrikt med alla minigames och pussel och så, för att inte tala om hur billigt det var på Steam (ca 80kr). Detta är spelglädje

Medlem

Nja de här var ingen höjdare...

Medlem
Skrivet av Fargo:

Nej. Långt ifrån alltid så krånglar dom till det genom att lägga det i dolda mappar under users-katalogen. Ist för att lägga det i "Mina Dokument" Så lägger dom sig i application o data. (som vanligtvis är en dold katalog) Det tycker inte jag är logiskt iaf.

Så gott som alla program sparar data i application data, så där skulle jag titta först.
...Och vem har inte slagit på "visa dolda filer" och "visa systemfiler" direkt efter installationen?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Riktigt najs..
hade aldrig hittat liret utan FZ.. <3

Medlem

kul att FZ gör test på de nu när de funnits i 3 månader.

Medlem

Hajar inte grejen med sömnen... (som gammal wow-spelare)...
Spelet var aldeles för enkelt (och kort). Tror jag blev ägd i storleksordningen 5 ggr under hela kampanjen + puzzle + mini games, spelet var aldeles för lätt!
Det enda som var en utmaning var vissa survival..

Roligt och underhållande, men aldeles för lätt och kort.. Spelade igenom hela under en regning helg...

Sen så var det aldeles för många plantor som var värdelösa. Slutade med att man körde med samma i stort sett på varenda bana förutom några variationer på t.ex natten, eller tak-banorna. Skulle varit mer skillnader som krävde att man _verkligen_ valde rätt plantor..

Inaktiv

tyckte detta spel var bra.fast de var ganska tråkigt


signatur

OG GANGSTA PARTY

nE
Medlem

detta spel räddade min tråkiga semestervecka i finland faktiskt

12
Skriv svar