FZ Liga: FIFA 08 - Säsong 1 start v.41

Medlem

Ok tror det kommer bli riktigt kul faktist satsar på att jag hamnar på en 3 plats i tabellen, tror fanboy kan vara riktigt het
Aja ska dra o köra kariären me göteborg där min egna spelare har höjt sig från 58 till 71 nu riktigt stol över han

Medlem

^- Haha, vi får allt se

En problem dock är att vi är fortfarande bara 5 som har anslutit till ligan...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Nu är jag tillbaka, har varit iväg ett tag o ser nu att det är problem med servern, men kommer vi ens behöva hemsidan eller fungerar det bra med ligan i själva spelet?

Själv ska jag in o köpa spelet alldeles strax o sen kan jag ansluta till ligan och börja träna.

Medlem

Välkommen tillbaka

Jag funderar om man behöver den eller inte... Skulle vara skoj att ha en dedikerad sida till det där vi kan snacka osv men men, vi får kolla på det lite senare när vi har kommit igång.

En annan sak jag har märkt, jag TROR man inte behöver någon fastställd ordning på matcher, utan är någon inloggad kan man möta den personen, dock är detta styrt till max 3 ggr.

Fast om ni vill kan jag skapa ett spelschema.

Även, det saknas fortfarande 4 spelare för att vi ska bli komplett.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Finns det plats kvar? Isåfall Milan

Medlem
Skrivet av MalcolmE:

Finns det plats kvar? Isåfall Milan

Lite osäker på den punkten...

Jag skickar ett meddelande under nästa vecka till dig. Får jag inget svar från de som ej har anmält sig så stryker jag dem.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

skulle gärna villja vara med om de går.

valencia

Medlem

e de försent o vara med?

om inte, vill jag vara

Sutten = Lazio


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Mitt Psn namn e iallafall tommylin så jag har anmält mig men det verkar som alla andra som inte har anmält sig inte tar det på allvar dom kanske bara skrev in anmälning sen sket i det :S aja hoppas att vi får svar av dom dom närmsta dagarna
Ps . jag är Valencia (upptaget)

Medlem

Har nu tagit bort de inaktiva och bjudit in er andra som anmält er.
Enda osäkra just nu är Invalido.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

I'm in! =D

PSN namn e TXL_8 :evil:8)

Medlem

nu till veckan börjar vi spela.

Det enda ni behöver göra för att spela är att gå in i ligan, och sedan klicka på någon som är online och utmana, inte svårare än så!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Medlem

Har ni börjat spela ännu då?

Jag höll på att spela en match mot sjögge igår, dock dog någons uppkoppling eftersom matchen bröts efter första halvlek.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Jag är online förmiddagar och fram till kl 13ish men igår såg jag ingen

Medlem

^- Flesta jobbar ju den tiden


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Hurra ! första matchen spelad för min del gick riktigt bra faktiskt men en nervositet framkallande match hehe , mellen mig och hubbe

hubbe(inter) 2 - 2 (valencia) tommylin
Match referat hehe:
Hubbe inledde matchen med ett intensivt spel som jag verkligen inte var beredd på men dock så fick han ett gult kort 3 minuter in i matchen men grymt passnings spel av hubbe så kommer han närmare och närmare mitt mål tillslut får han in den 1 - 0 målet till inter ett inleg från vänster kanten till anfallaren som lägger in bollen lätt . aja nu fattar jag vilket svårt motstånd jag möter och rycker upp mig med mitt passnings spel dock får hubbe 2 st gula kort tills en av hans spelare blir utvisen med 2 st gula så akta er för hubbe (fult spel ) . med inters 10 man mot mina 11 så försöker hubbe spela runt bollen ganska fegt så att jag inte får tag på den men tillslut gör jag ett turligt inlegg som går rätt på vincentes huvud i mål 1 -1 tror (hubbe känner sig hotad ). Nu står det lika och hubbe måsste prestera med 1 mindre man som han inte lyckas med jag får in en till boll en chipp över målisen rätt in i mål efter detta äger hubbe mig nästan totalt jag rör inte bollen på 10 min och känner mig grovt pressad hehe .
90 minuten och dommarn lägger till tillägstid och det känns som jag har vunnit men plötsligt en L1+trekant boll mot INTERS ANFALLERE och jag vet inte vad som händer nu bara att jag blir jääävligt STRESSAD och på något sätt "råkar" jag kapa hubbes anfallare och det blir STRAFF 92 minuten straff för inte och han sätter den matchen slutar 2 - 2 och jag tackar Hubbe för en riktigt god match även fast jag hade 13 skott på mål och hubbe 3 inte för att skryta men jag var den bättre spelaren
Tack igen hubbe en god måtståndare
Ps . akta er för hubbes glid tacklingar hehe

Medlem

jao jag jobbar skift Nästa vecka slutar jag 14 och kan lira till sent på kvällen. Någon måste väl vara ledig på f.m också?!

Inaktiv

Jag jobbar måndag till onsdag..övriga förmiddagar sover jag

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Hurra ! första matchen spelad för min del gick riktigt bra faktiskt men en nervositet framkallande match hehe , mellen mig och hubbe

hubbe(inter) 2 - 2 (valencia) tommylin
Match referat hehe:
Hubbe inledde matchen med ett intensivt spel som jag verkligen inte var beredd på men dock så fick han ett gult kort 3 minuter in i matchen men grymt passnings spel av hubbe så kommer han närmare och närmare mitt mål tillslut får han in den 1 - 0 målet till inter ett inleg från vänster kanten till anfallaren som lägger in bollen lätt . aja nu fattar jag vilket svårt motstånd jag möter och rycker upp mig med mitt passnings spel dock får hubbe 2 st gula kort tills en av hans spelare blir utvisen med 2 st gula så akta er för hubbe (fult spel ) . med inters 10 man mot mina 11 så försöker hubbe spela runt bollen ganska fegt så att jag inte får tag på den men tillslut gör jag ett turligt inlegg som går rätt på vincentes huvud i mål 1 -1 tror (hubbe känner sig hotad ). Nu står det lika och hubbe måsste prestera med 1 mindre man som han inte lyckas med jag får in en till boll en chipp över målisen rätt in i mål efter detta äger hubbe mig nästan totalt jag rör inte bollen på 10 min och känner mig grovt pressad hehe .
90 minuten och dommarn lägger till tillägstid och det känns som jag har vunnit men plötsligt en L1+trekant boll mot INTERS ANFALLERE och jag vet inte vad som händer nu bara att jag blir jääävligt STRESSAD och på något sätt "råkar" jag kapa hubbes anfallare och det blir STRAFF 92 minuten straff för inte och han sätter den matchen slutar 2 - 2 och jag tackar Hubbe för en riktigt god match även fast jag hade 13 skott på mål och hubbe 3 inte för att skryta men jag var den bättre spelaren
Tack igen hubbe en god måtståndare
Ps . akta er för hubbes glid tacklingar hehe

Hehe, riktigt bra referat av matchen. Trodde att jag kunde köra safe igenom matchen på 1-0 men det gick ju inte Jag måste nu funta på att tajma mina glidtacklingar lite bättre till nästa match, var riktigt tuft att spela med 10 man kände jag. Hursomhelst, GG! Riktigt kul match.

Medlem

^- Perfekt!

Vi får lägga upp matchrefferat hära.
Ska försöka komma igång med spelandet ikväll eller på fredag kan tom bli på lördag under dagen, men svårt iblandt när man har en liten jänta som kryper och slår sig Så om ni spelar mot mig och det pausas och inget händer så är det därför Även om spelarna bara står still på plan


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Lite besviken på statistiken i spelet. Hade hoppats på att man kunde kika lite vem som gjorde målen, gula kort osv. Nu visar den ju bara poängen.

Medlem

Två matcher för mig idag:

Mot Sjogren:

Börja bra för Man U (Fanboy) som gör 1-0 och håller den till andra halvlek. Under sista delen av första halvlek pressade Valencia (Sjogren) på för ett mål men lyckades inte.

Det var här tragedin hände.

En supporter sprang in från Man U och slog domaren, inte alls olikt det som hände på parken mellan Danmark - Sverige, resultatet blev dock detsamma, FIFA dömde vinst åt Valencia med 3-0.

--------

Match mot TXL:

Man U pressade och gjorde snabbt tre mål, Roma saknade udden helt enkellt. Dock innan halvleken var slut hade Roma gjort ett mål som tände ett litet hopp.

Dock förgäves.

Man U höll boll och tillät inga misstag och vann komfortabelt.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

123
Skriv svar