Vem skulle ni INTE önska en God Jul?

Medlem
Vem skulle ni INTE önska en God Jul?

Som topic säger - mitt i allt mysigt måste man ju få hata lite.

Så - vem skulle ni inte önska en god jul om ni fick tillfälle?

Själv skulle jag skippa tjejen som jobbar på konsum vilken jag kallar "för kul" då hon upprepade gånger kommit med inviter om en date så vi kan ha "lite kul". Sjukt irriterande att inte få handla i fred.

Medlem

Äh lägg av, idag säger jag God Jul till alla.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jepp alla måste ha en god jul.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av xhosa:

Som topic säger - mitt i allt mysigt måste man ju få hata lite.

Så - vem skulle ni inte önska en god jul om ni fick tillfälle?

Själv skulle jag skippa tjejen som jobbar på konsum vilken jag kallar "för kul" då hon upprepade gånger kommit med inviter om en date så vi kan ha "lite kul". Sjukt irriterande att inte få handla i fred.

Så du ska alltså inte önska henne god jul för att hon tycker om dig?

Då undrar man ju vilka du brukar önska god jul...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Själv skulle jag skippa tjejen som jobbar på konsum vilken jag kallar "för kul" då hon upprepade gånger kommit med inviter om en date så vi kan ha "lite kul". Sjukt irriterande att inte få handla i fred.

Så skriver ett Troll som sprider hat på internet. Jag säger Gud jul till alla inklusive dig och den stackars konsumtjejen.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Alldeles för många.

Medlem

Jehovas vittne, någon?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Jehovas vittne, någon?

Haha, dom har kommit hem till oss och knackat dörr 2 gånger irad på en julafton. Än så länge har dom inte kommit i år iallafall


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Det monetära systemet är det enda jag kan komma på ....... det innefattar typ allt


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av xhosa:

Själv skulle jag skippa tjejen som jobbar på konsum vilken jag kallar "för kul" då hon upprepade gånger kommit med inviter om en date så vi kan ha "lite kul". Sjukt irriterande att inte få handla i fred.

...lol

Inaktiv

Alla ateister som inte tror på julen.... ;p


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Medlem

Jag önskar alla en God Jul, till och med Trollet.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Jehovas vittne, någon?

Hehe, vi har ett av deras små sekt-hus nära oss så jävlar va de é aktiva här, dock så har vi skrämt bort dem från att ringa på oss något mer! xD

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av Shrudder:

Jehovas vittne, någon?

Hehe, vi har ett av deras små sekt-hus nära oss så jävlar va de é aktiva här, dock så har vi skrämt bort dem från att ringa på oss något mer! xD

Good job
Jehovas är bara jobbiga ju.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av Shrudder:

Jehovas vittne, någon?

Hehe, vi har ett av deras små sekt-hus nära oss så jävlar va de é aktiva här, dock så har vi skrämt bort dem från att ringa på oss något mer! xD

Good job
Jehovas är bara jobbiga ju.

nä det är väldigt bra folk, men kan förstå att dörrknackandet ses som irriterande.


signatur

thank you, come again

Medlem
Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Crawller:
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av Shrudder:

Jehovas vittne, någon?

Hehe, vi har ett av deras små sekt-hus nära oss så jävlar va de é aktiva här, dock så har vi skrämt bort dem från att ringa på oss något mer! xD

Good job
Jehovas är bara jobbiga ju.

nä det är väldigt bra folk, men kan förstå att dörrknackandet ses som irriterande.

Jag kan faktiskt hålla med. Jag är formodligen den ENDA här som fått något positivt utav dem utan att gå med i deras församling. Satt hemma och försökte samla fakta för en Engelska C uppgift. Skulle handla om uppenbarelseboken så det var ju en tämligen ganska jobbig uppgift för en religöst ointresserad som jag. Så knackar det på dörren och jag öppnar. Möts av en kvinna som säger "Hej, har du funderat på gud?" eller något dylikt som dem alltid säger. Tänker först "MEN FÖR I HELVETE" tills jag minns att mycket av deras tro baseras på boksaten.

Så jag frågade henne om deras syn och tolkning av boken och började argumentera emot henne mot vad jag tyckte att boken hade för tolkning. Dvs bokstavlig (Som dem trodde) mot en mer symbolisk syn med ett föråldrat syfte som jag hade. Vi stod i trapphuset i 45 minuter och pratade tills hon fattade att hon inte skulle kunna övertala mig och sa "Intressant disskution, men jag måste gå vidare" och gick. Jämförde våra två syner senare skriftligt och fick MVG på uppsatsen ^_^

Nog för att det finns jobbiga fanskap, men den jag träffade var iaf trevlig.

Edit: Så går man groteskt offtopic. Jag önskar er alla god jul, så slipper man vara selektiv! ;>


signatur

Videomupp

Vila i frid

Snubben som stal min brors laptop i våras.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Amerikanska börshajar @ wallstreet skulle jag aldrig önska en god jul.

Medlem

Dom som inte förtjänar det.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Barnen i Afrika... Och Chuck Norris...


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

GW Bush, terrorister, påven :P;)

Medlem

Annoying Fan i Oblivion :evil::evil::evil:

Medlem
Medlem
Skrivet av caddylac:

Annoying Fan i Oblivion :evil::evil::evil:

Haha, ta med han ut i skogen och döda han

Medlem
Skrivet av caddylac:

Annoying Fan i Oblivion :evil::evil::evil:

Neeeooo, he's Adoring!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Ingen

Alla förtjänar väl en god jul antar jag.

Medlem
Skrivet av the_maxx:

Snubben som stal min brors laptop i våras.

Elefanter glömmer aldrig.

Skulle inte önska en God Jul till någon som gillar Far cry 2 eller AoC.

Edit: Förtydligande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Om bjosarn pratar om Far Cry 1 kommer han inte få någon julhäslning av mig nästa år heller.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Om bjosarn pratar om Far Cry 1 kommer han inte få någon julhäslning av mig nästa år heller.

Ibland är du bra att ha, självfallet menar jag 2:an. Blir lite fel när man är uppe för länge ibland, tack så mycket för påpekningen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar