Onödigt Skrämmande

Medlem
Onödigt Skrämmande

Tänkte att man kunde skriva om saker som gjort en asrädd trots att det var något harmlöst som orsakade det eller bara om nått som skrämt arslet av er

Tex i morse då jag skulle ur sängen och från ovan (toppen av garderoben) kommer en vante nersinglande och jag sket nästan knäck i spiraler...


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Min brorsa hoppade framför mig när jag gick ner för trappan -.-
fan va han gillar att göra det :S


signatur

/Frågvis :)

Medlem

När jag skulle gå till köket från mitt rum så kommer mamma precis när jag går ut ur rummet

Medlem

hehe...kom på det. älskar att skrämmas med brorsan jag med Han blir så sur


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Sprang en mus över mina fötter för några veckor sedan. Slog knäna i skrivbordet när jag rykte till, en annan gång var när jag inte hade sovit på över två dygn och inbillade mig att dörren ryktes upp hela tiden, skutta till varje gång fast det inte hände nått egentligen.^^


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

På natten ibland så tappar växterna i fönstret (precis brevid datorn) ett blad eller två, har hänt att man ryckt till när det rasslar till precis bakom skallen


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

00a
Medlem

Har hänt att jag hört möss springa runt i väggarna. blev skitskraj första gången och trodde att något sprang omkring under sängen.

Medlem
Skrivet av Xphome:

När jag skulle gå till köket från mitt rum så kommer mamma precis när jag går ut ur rummet

Det där är en klassiker. Man får den där obehagliga rysningen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Har hänt att jag hört möss springa runt i väggarna. blev skitskraj första gången och trodde att något sprang omkring under sängen.

Dags att ringa anticimex?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Joel1992:

Har hänt att jag hört möss springa runt i väggarna. blev skitskraj första gången och trodde att något sprang omkring under sängen.

Dags att ringa anticimex?

Billigare att sätta upp en råtttfälla. :P:O


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

När min hund bestämde sig för att skälla mitt i natten när jag precis hade kommit upp för trappan efter jag har varit ute.

Av någon anledning så låg jag ner på golvet efter en halv sekund som om jag duckade för något.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem
Skrivet av nagash:
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Joel1992:

Har hänt att jag hört möss springa runt i väggarna. blev skitskraj första gången och trodde att något sprang omkring under sängen.

Dags att ringa anticimex?

Billigare att sätta upp en råtttfälla. :P:O

En råttfälla? En mus flera möss...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Låg och sov med öppen fönster och blixten slog ned i en lyktstolpe 6 meter från fönstret.
Hade ont i bröstet i ett par dar efteråt

Medlem

Har en mobil (ingen telefon!) som hänger i taket.

Den hänger under lampan så när jag har på lampan händer det att mobilen roterar och på så sätt kastar en skugga över min dator, det är som att någon kryper upp bakom än. Skitläbbigt! :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Sen har man ju husdjuren som kan skrämmas hyfsat när man ska upp på natten och slå en drill... :\


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv

Jag blir alltid skiträdd när jag har någon nuddar min dörr, fast jag vet att familjen är utanför i lägenheten, så finner jag mig alltid att ha stängt ner skärmen...skitjobbigt:evil:

Medlem

En främmande katt går igenom kattluckan i huset och börjar slåss, rivas, bitas och verkligen ylla och morra med min egna katt. Tänk er två rytande lejon eller tigrar fast med ljusare ljud som slåss till döden mitt i natten utanför min dörr i mitt rum. Jag skrek 'Mamma! Mamma!' fasten jag var kanske 14-15 år. Var riktigt jävla rädd, trodde det var något monster som hade brutit sig in.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Låg och sov med öppen fönster och blixten slog ned i en lyktstolpe 6 meter från fönstret.
Hade ont i bröstet i ett par dar efteråt

hahaha, den var fan det roligaste hittild xD


signatur

Rawr

Medlem

Kommer väl ihåg när jag var en liten pojkvasker och skulle operera min högra testikel pga konstig "grodd" utväxt.

Hur obehagligt det nu var att ha en massa främmande gubbar som klämde på ens pung, var det fan inget mot vad som hände en gång när jag låg i ett rum ensam och inväntade ännu en undersökning innan operationen (Min första och enda btw)

När jag låg där på bordet, bra orolig inför operationen, så sparkas dörren helt plötsligt up och in spinger en jäkla snubbe med en stor jävla borrmaskin och skriker "NU KÖR VI! FUCK YEAH!!" Tror jag dog lite den dagen.

Det visade sig vara ett par arbetare som kommit för att reparera något i det tomma rummet brevid, trevligt nog hade de sparkat upp min dörr av misstag

Jävligt roligt att tänka på nu, men då... damn.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Kommer väl ihåg när jag var en liten pojkvasker och skulle operera min högra testikel pga konstig "grodd" utväxt.

Hur obehagligt det nu var att ha en massa främmande gubbar som klämde på ens pung, var det fan inget mot vad som hände en gång när jag låg i ett rum ensam och inväntade ännu en undersökning innan operationen (Min första och enda btw)

När jag låg där på bordet, bra orolig inför operationen, så sparkas dörren helt plötsligt up och in spinger en jäkla snubbe med en stor jävla borrmaskin och skriker "NU KÖR VI! FUCK YEAH!!" Tror jag dog lite den dagen.

Det visade sig vara ett par arbetare som kommit för att reparera något i det tomma rummet brevid, trevligt nog hade de sparkat upp min dörr av misstag

Jävligt roligt att tänka på nu, men då... damn.

Du har rätt, jävligt roligt var det.
Jag är en sådan person som rycker till så fort något hoppar fram runt hörnet, så det är många gånger jag blivit skrämd av min bror...


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Kommer väl ihåg när jag var en liten pojkvasker och skulle operera min högra testikel pga konstig "grodd" utväxt.

Hur obehagligt det nu var att ha en massa främmande gubbar som klämde på ens pung, var det fan inget mot vad som hände en gång när jag låg i ett rum ensam och inväntade ännu en undersökning innan operationen (Min första och enda btw)

När jag låg där på bordet, bra orolig inför operationen, så sparkas dörren helt plötsligt up och in spinger en jäkla snubbe med en stor jävla borrmaskin och skriker "NU KÖR VI! FUCK YEAH!!" Tror jag dog lite den dagen.

Det visade sig vara ett par arbetare som kommit för att reparera något i det tomma rummet brevid, trevligt nog hade de sparkat upp min dörr av misstag

Jävligt roligt att tänka på nu, men då... damn.

Blir skrämd bara jag tänker på dert, och läser...brr!:(

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Kommer väl ihåg när jag var en liten pojkvasker och skulle operera min högra testikel pga konstig "grodd" utväxt.

Hur obehagligt det nu var att ha en massa främmande gubbar som klämde på ens pung, var det fan inget mot vad som hände en gång när jag låg i ett rum ensam och inväntade ännu en undersökning innan operationen (Min första och enda btw)

När jag låg där på bordet, bra orolig inför operationen, så sparkas dörren helt plötsligt up och in spinger en jäkla snubbe med en stor jävla borrmaskin och skriker "NU KÖR VI! FUCK YEAH!!" Tror jag dog lite den dagen.

Det visade sig vara ett par arbetare som kommit för att reparera något i det tomma rummet brevid, trevligt nog hade de sparkat upp min dörr av misstag

Jävligt roligt att tänka på nu, men då... damn.

NU KÖR VI! FUCK YEAH!!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

1
Skriv svar