S: Mobiltelefon Sony Ericsson V800 [SÅLD]

W2k
Medlem
S: Mobiltelefon Sony Ericsson V800 [SÅLD]

Jag säljer min mobiltelefon, en Sony Ericsson V800, på grund av byte till handdator. Telefonen har pianosvart skal och är i gott skick, något sliten på utsidan men som ny på insidan tack vare att den är hopfällbar. Detta är en ganska välutrustad telefon med 3G (videosamtal och Internet), Bluetooth, IR, MP3-stöd, Java, modem, vibrator, dubbla displayer, lampa och kamera på 1.3 mpix, med mera. Batteriet är i gott skick. Laddare, headset (stereo) och minneskort (32mb) medföljer. Tokigt mycket godis för pengarna!

Fullständiga specifikationer och lista på funktioner finns här.

Recension i tidningen M3, 8/10 i betyg.

Telefonens kontaktlista, kalender etc går att synkronisera mot PC med exempelvis Outlook, Thunderbird och Eudora. Jag skickar med min licensfil (helt laglig) till Mobile Master vid snabb affär. Datakabel eller dator med Infraröd/Bluetooth-stöd krävs för att synkronisera.

Telefonen är operatörslåst till Vodafone/Telenor men går att låsa upp i godtycklig mobiltelefonbutik, brukar kosta en hundring.

Maila mig gärna vid intresse eller för mer information.

Prisidé: 1 000 kr, kan diskuteras. Nypris 5 000 kr. Kostar runt 1 200 kr på Blocket.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

W2k
Medlem

På grund av det enorma intresset sänker jag priset till 800 kr.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Vila i frid

Stannar inom "familjen". Köpes av moi!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

moi?

du får tusen spänn...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

W2k
Medlem
Skrivet av Laxen:

moi?

du får tusen spänn...

Du har PM.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

1
Skriv svar