Sista titt om något behövs ändras!

Medlem
Sista titt om något behövs ändras!

Tjoho!

Skulle någon kunna titta om allt det här ser bra ut eller om det är något man borde ändra innan jag skickar iväg beställan:

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Cart=859-36983

Jag har en budget som tar slut på 11 500 kr så inget mkt dyrare men om det är något som man värkligen missar för att man inte har pengarna så skriv gärna det också.

Tack på förhand!

Medlem

Då HD 4850 tenderar att bli varma så tycker jag du borde lägga till en extra 120 mm fläkt att sätta i sidan av chassit då ingen sitter där Denna har jag på den platsen och lyckades bra med att kyla lite extra på grafikkortet


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Man tackar!

EDIT: Vet någon om en sådan här "crossfire brygga" (eller vad det nu heter) kommer med grafikkortet?

Medlem

Kommer med moderkortet om jag inte tänker fel. Tror brorsans SLI-brygga kom i moderkortet, borde ju vara samma sak på X-fire-moderkort.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

^^ okej tack!

Medlem

Var inte så säker på det, beror mycket på vilket märke du köper och vilka tillbehör de väljer att ha med.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

^^ hmm, vet du var man ser om det finns med?

Medlem

Nej, på Datorbutiken står bara mjukvaran som följer med och på Asus hemsida står inget om vad som kommer med, dock massor om att kortet stödjer Crossfire.

EDIT: Hittade på Newegg lite bilder på kortet och medföljande tillbehör, ingen Crossfire brygga där var jag kan se.

Dock så hittade jag en bild på samma sida med ditt grafikkort där bryggan finns, så du behöver nog inte oroa dig


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

hmm, måste det vara en asus bridge eller kan en sapphire funka?

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=SAPCFBRID...

nj
Medlem

Crossfire-bryggan medföljer grafikkorten, nVIDIA däremot har valt att skicka med sina SLI-bryggor med moderkorten.

Medlem

^^ okej, tack så mkt för hjälpen!

1
Skriv svar