Medlem
Skrivet av Andy80:
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Andy80:

Tja inga som kommer starta ett hardcore raid guild som kör typ 4-5 gånger i veckan eller är det nåra som är sugna att starta ett sånt guild?

Det siktar jag på med Unalleviated Suffering.

Har en 20 pers ventrilo uppe men sätter upp
en större så fort vi är lite folk.

Ett gäng ur min gammla SWG guild tänkte prova
spelet lite, de kanske ansluter nåra därifrån
efter release.

Som jag skrev i min beskrivning är det 15+
timmar per vecka som gäller i det här gillet
kommer inte ta tiden men man märker om folk
spelar eller inte.

[http://www.u-suffering.com]

Så hur många dagar i veckan ska ni köra raid då?

Det är iofs svårt att svara på, instansraider
lär vi köra så fort vi har folk för dem.
Skulle tro 3-7 ggr i veckan, jag själv kan ju
säkert 6 dagar i veckan i snitt.

PvP raider när det blir aktuellt, ska man t.ex raiada en stad bör man ju ha planerat ett
försvar av den om man tar den också...
Mindre PvP utflykter lär det bli ganska omgående
iofs.

Medlem

hoho..hardcore gaming!..tokigt

Inaktiv

The game is about playing your character on a RP-server mon!
You know.. Walking in the early morning and watching the silent breeze and the calm waters of the beutiful beach of Tortage!

C'mon!

Inaktiv
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Andy80:
Skrivet av Bobbey:
Skrivet av Andy80:

Tja inga som kommer starta ett hardcore raid guild som kör typ 4-5 gånger i veckan eller är det nåra som är sugna att starta ett sånt guild?

Det siktar jag på med Unalleviated Suffering.

Har en 20 pers ventrilo uppe men sätter upp
en större så fort vi är lite folk.

Ett gäng ur min gammla SWG guild tänkte prova
spelet lite, de kanske ansluter nåra därifrån
efter release.

Som jag skrev i min beskrivning är det 15+
timmar per vecka som gäller i det här gillet
kommer inte ta tiden men man märker om folk
spelar eller inte.

[http://www.u-suffering.com]

Så hur många dagar i veckan ska ni köra raid då?

Det är iofs svårt att svara på, instansraider
lär vi köra så fort vi har folk för dem.
Skulle tro 3-7 ggr i veckan, jag själv kan ju
säkert 6 dagar i veckan i snitt.

PvP raider när det blir aktuellt, ska man t.ex raiada en stad bör man ju ha planerat ett
försvar av den om man tar den också...
Mindre PvP utflykter lär det bli ganska omgående
iofs.

Jag Hopas Jalla fal att vi blir tilräckligt stoa för att ta ett battlekeep8).
Men Jag har hört att det blir mycket lätare att ta ett keep med bonusarna från en pve stad.

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:
Skrivet av RobbazSweC:
Skrivet av Bonzomannen:

När ni Blev beta, ungefär när fick ni reda på det:\?
Jag anmälde mig och jag undrar när jag skal sluta håpas:(?
Och gjorde ni något späsjelt elller?:|

Och en sak till, vist är det sjönt med den här singelplayer delen?8)
Jag menar, då sliper man ju spendera dom första spel timarna på antingen att läsa massa tråkiga medlenade och "tips", eller en tråkig toturial när man bara vill gå ut och ha ihjäl folk eller hur:)?

Tog väll någon vecka tills jag fick mitt email dessvärre så upptäckte jag att det bara var "technical" betan jag tog mig in i. När dom ska stress testa saker tillexempel detta sker ibland på söndagar mellan 06-21 GMT.

Har dessväre gjort som en polare startade idag fixade 3 olika proxy servrar och skicka nya ansökningar till andra hotmails. Varför är jag desperat då? För att jag laddade ner 14gig med installations filer dom måste ju användas!

Tack För infon, Men tror du jag kommer in:\?
Och en sak till, fylde du in Ansökan på ett visst sätt?:\ Jag undrar hur stor chansen är och vad jag skall förvänta mig.;)

Hur stor chans är det på en skala 1 till 10 att jag kommer med i betan:\ Hoppas det är över 7;)

Inaktiv

Några av mina kompisar spelar wow och dom är riktigt nördiga. Men det har ändå lagt sig lite, men iom age of conan lär dom väl springa runt å jubla .


signatur

They once tried to make a toilet paper out of Chuck Norris, but there was a problem. It wouldn't take shit from anybody.

Medlem
Medlem

collectors edition bokat nu, känner mig nästan smutsig inte van att lägga ut mycket pengar på dataspel överhuvudtaget...

"Information om förbokningspaket:
* 3 dagars försprång - börja spela 3 dagar före retail-release
* Exklusivt mount vid level 40 - Mammoth
* Exklusivt föremål, The Inventory Belt - ger dig mer plats för loot!

Information om Collector's Edition:
* Exklusivt föremål, Ring of Acheronia - ger dig 2% mer XP och speciella stamina enchantments.
* Samlarförpackning, numrerad
* Karta över spelvärlden i läder
* Unik bonus-DVD, fylld med trailers, behind the scenes och artwork
* Age of Conan Art Book - fylld med hundratals illustrationer över Conan och Hyboria-världen
* The Drinking Cape - ett bonusföremål som ger dig tillgång till gratis drinkar i alla tavernor i Hyboria.
* Fem gratis gästpass - bjud in dina vänner till Hyboria under en begränsad tid!
"

Innebär 3 dagars försprång att man får spelet redan den 17 maj då? Funcom som vill ha det på en festligare dag för norrmännen eller nått?

Medlem

ingen större skillnad....100 spänns skillnad från vanliga.....

Inaktiv

Ja, du får börja spela 17:e maj! Då blir det fest i närmsta Taverna med flickorna!

Medlem

Det var en skicklig jävel på hoppa runt...hehe

Medlem

man måste uppskatta hur mycket arbete dom lägger ner på sånna små detaljer som tex danser. snart bara en månads väntan!

Inaktiv
Medlem

Spelet låter kul som bara den.
Ett av det bästa i spelet är att man kan rida på en noshörning och Mamnunt (jag vet att jag stavar fel på den).
Jag tycker att det är bra att de har tagit bort det dära med turer.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Om du vill gå med i en klan kan du ju gå med i våran som är en klan som satsar mer på att ha trevilgt i spelet mer än att raida 5-6-7 gånger i veckan, men såklar kommer vi raida men det blir när det bli om man säger så, kommer inte sätta upp några "tvångsmål" som folk måste klara av för att stanna i guilden.

Hemsida
www.thenightborn.com/forum

Medlem

Kanske en jävla idiotisk fråga. Men det så att ingen i min kompiskrets har tänkt sig köpa spelet. Jag är jävligt sugen på det, men det jag undrar över är om det kommer en open beta innan release? Någon som hört något om det?

Det var egentligen inte huvudfrågan, den är om det finns möjlighet att låna ett beta konto för en kväll, och kolla hur spelet är. Var likadant när World of Warcraft kom, ingen av polarna hade hört något om det, men då fanns ju möjlighet spela i open betorna ett tag innan release.

Inaktiv

Kommer inte släppas någon öppen beta till Age of Conan säger dom. Anledningen är att en öppen beta inte kommer ha någon effekt då 99,99% av dom som deltog inte skulle spela för att hjälpa FunCom att förbättra spelet till realese. Det kommer dock komma upp en Trial nära inpå realese-dagen.

Vågar man låna ut sitt Beta-konto är väl frågan?

Medlem

Nej öppen beta tvivlar jag starkt på då FC har beslutat att inte ens häva NDA innan release. Ett taktikdrag i min mening.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

tjenare... har läst igenom den här tråden nu och ser att det är många här som ser fram emot releasen på AoC precis som jag..

Har en fråga dock.. är den någon level req på mounten om jaa iså fall vad för level ?

Inaktiv

Måste vara level 40 för att använda mounts.

Inaktiv

Okej.. tack, måste fråga en sak till, ni som spelar betan tar det långt tid och levlar eller ? ... jämför med gärna med wow.

Inaktiv

Ja, det tar mycket längre tid än på WoW faktiskt. Eller det beror väl på hur mycket man spelar. Men för mig tar detta mycket längre tid än i WoW. Finns ju dock väldigt höglevlade personer i betan också.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Vågar man låna ut sitt Beta-konto är väl frågan?

Förstår din oro. Tråkigt att det inte kommer en öppen beta. Får väl ta och vänta till trials öppnar

Inaktiv

hmm okej... joo som du säger att det beror ju på hur mycket man spelar, men hoppas det blir kul som fan, ser fram mot detta..

Inaktiv

Jag kan ju avslöja så mycket som att det ser för jävla bra ut, det är roligt som tusan (trots att det är en beta) och mycket välbalanserat.

Inaktiv

okej.. jag har ju bara sett beta leaks och trailers lite här o där...
tycker att det ser as nice ut.. ska bli kul med ett nytt mmo spel.

Inaktiv

Säg gärna till vart du hittade dessa "beta-leaks".
Vissa trailers är förövrigt inte gjorde med spelets grafikmotor (Cheetah) och kan därför se mycket bättre ut än spelet faktiskt gör. Tänk också på att de flesta scrrenshots du kan hitta på exempelvis Webhallen, discshop och andra sådana ställen är tagna i DX10.

Inaktiv

Det där med trailersen vet jag redan om att dom inte är gjorda i spelets grafikmotor... leaksen finns på youtube

http://www.youtube.com/results?search_query=Age+of+conan+beta...

vet att det inte är den bästa klaviteten där men det duger.
Har även sett på Gametrailers.com men det är inga leaks.

Yes! fick min förbokningskåd från webhallen nu

Medlem

Fick min förhandsbokningskod också precis. Nu vet man att det är nära.

Fatality moves here I come!

Edit: Söker du guild? Klicka här


signatur

tjenare!

Skriv svar