Project reality 0.8

Medlem
Project reality 0.8

Hejsan allihopa som spelar Battlefield serien. jag tycker ni borde testa på nåt nytt. för ett halv år sedan hittade jag en liten rolig mod jag tänkte testa.Jag tänkte inte göra nåt stort av det, men så spelade jag modden i ett par dar o började riktigt gilla den... Det fanns nya texturer och nya banor och ett helt nytt tanke sätt. desto mer jag spela desto mer impad blev jag.

Jag spelade nästan varjedag o jag spelade varje kväll Till Slut kunde Jag inte släppa Pr 7.56 jag spelade det i ett halv år utan att spela nåt . annat
Men för varje dag Jag spela, blev jag bara mer o mer impad. Tillslut va jag En riktig hög ranks Officer vilket jag ochså e idag. sen så för någon månads sen. så såg jag att Pr 8.0 kom ut.. vilket gjorde mig mer impad änn nåt annat spel allting va helt nytt! Texturer på vapen o annat. Helt nya vapen ( en helt ny arme! istället för Us Marine corps. så finns nu ochså US ARMY ( USA ) Project reality har öppnat all reatilism i Bf2 och gjort själva spelet ännubättre. man njuter så fort man kommer online i spelet.

När man tar upp ett vapen så rörs hela huvedet o man blir lite förvirrad. han kanske letar efter en granat innan han hittar den på dräckten. han har kanske fel sida så han vänder på den. liksom A.s.s har förbättrats nåt totalt. ( a.s.s = first persion shoter tror jag, men en dator byggare sa de, ) det är som Cod4, Ta reda på mer På hemsidan. finns längre ner.

Jag har 2 Ord att säja Har du ett Gammalt Bf2 hemma liggandes SÅ (SKAFFA PR) det är värt det.
träffar du Grozzy eller Grottzy så e det jag.. jag spelar på EAGLE ( bästa servern ) * fransk * men jättebra server, jag känner adminserna där + dom kör bara Operation barracuda, muttrah city, Tad sae, och ramiel. ibland så kommer Command and control på kashan desert. kolla in Pr videon. här http://www.youtube.com/watch?v=OyCApYVwiic OBS ned laddning av mod www.realitymod.com ( det är så som det ser ut på videon ) det är gameplays banor:):) hare bra

Ursäkta Röstningen, e konstig jag kan inte ändra minsta antelt röster från tre till 1 jag kan inte ta bort röstningen helt o hållet och jag kan inte ändra nånting.... :\

Medlem

Varför skapa en ny PR tråd?

Medlem
Skrivet av Snatte:

Varför skapa en ny PR tråd?

För att man kanske vill, vadå har du nåt emot Pr? :\

1
Skriv svar