Då va det dax, HBQ + Clarcan lan, soon to come :)

Inaktiv
Skrivet av optimizer:

Lite av varje i guess, funkar inte att sitta och dunka i 90-110.

Fartdjävulen har dig i sina klor http://web.telia.com/~u88706207/smileys/devil.gif


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

hmmm svårt att komma över den tillåtna hastigheten på vägarna har nämligen "något" i sätet brevid som låter tills man ligger på rätt hastighet

Inaktiv
Skrivet av enforcer[+30:

"]hmmm svårt att komma över den tillåtna hastigheten på vägarna har nämligen "något" i sätet brevid som låter tills man ligger på rätt hastighet

Hur löser du det med tanke på den tredje familjemedlemmen som sitter i baksätet och vill att du ska köra fortare ?


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Jahopp, Ursäkta mig att jag ej svarat er som anmält sig men har vart uppe i norrland på lite semester i 2 veckor. Iallafall: Det är bara ca 10 pers har anmällt sig till lanet än så länge vilket är lite klent.
Om det blir under 30 pers kommer det inte bli nått, ska styra lite under helgen osv så återkommer jag till var och en efter helgen.

Inaktiv

Det blir inget lan, endast ca 15 personer har anmält sig vilket är lite trist :/

Inaktiv
Skrivet av Spam|elit:

Det blir inget lan, endast ca 15 personer har anmält sig vilket är lite trist :/

Fan vad trist när jag faktiskt fick till en överenskommelse med frugan och sonen. Jaja, jag får väl vänta på GurkLAN2006 för att lindra LAN-klådan.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Suger!

Vi skyller på alla skåningar som inte verkar fatta att sverige är ett avlångt land.

Får väl göra som Gman, gå å längta tills GurkaLAN....som vanligt så här års.

Medlem

Jo verkligen tråkigt att vi inte kunde samla tillräckligt med pers.
Vi gjorde iallfall ett försök............

Bara att hoppas på att inviten till Gurkis kommer

Inaktiv
Skrivet av Clarcan:

Bara att hoppas på att inviten till Gurkis kommer

Kan du phethajja mannen. Får vi fart på TubbeGubben så det BLIR ett LAN så får du inbjudan direkt.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

gaaaah messa wanna go to XD


signatur

gelmbrexpfig

Medlem
Skrivet av Butcha:

Suger!

Vi skyller på alla skåningar som inte verkar fatta att sverige är ett avlångt land.

Får väl göra som Gman, gå å längta tills GurkaLAN....som vanligt så här års.

That is so true!

eh nu när man tagit mammaledigt från bordellen och klarat en svår tid i karantän så ställer ni in skiten? jo man tackar, era jävlar!

Medlem
Skrivet av Spam|elit:

Det blir inget lan, endast ca 15 personer har anmält sig vilket är lite trist :/

Skit! Jag som precis skulle förhandla med "regleringen".


signatur

www.plus30.net
#plus30.net

Inaktiv

Va surt, jag som ville åka på q2 lan igen

12
Skriv svar