Ingen framtid för Need for Speed?

Medlem

Just att lägga ner de för all framtid är väl att ta i. Dom senaste NFS spelen känns som ihopstressade moneymakers och jag tycker man kan lägga denna spelserie på is ett tag för att återuppta det om något år.


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Redkid:

Senaste bra NFS var Porsche.

Så sant, så sant.

De borde göra en remake och sen lägga ner.

Medlem

Även fast jag gillar NFS serien väldigt mycket känns det här skönt. Det är bara bra om den får vila ett tag.

Och jag får ställa mig till dom som är "dumma i huvudet", för jag tycker faktiskt att Undercover var hyffsat.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

De skulle lagt ner efter porsche.

Medlem

Tyckte Prostreet va riktigt roligt faktiskt och ganska snyggt med bra körkänsla, synd att det inte var frikörning i stan bara.
Så kombinera Prostreet med t.ex Most wanted så skulle det nog bli en hit.
Tycker inte dom ska lägga ner, dom kan ju göra bra saker.....gäller bara att lägga allt bra i samma spel

Medlem

Skulle nog påstå att när de gick över till underground bytte de publik. från landsvägsracing till... tja... skräp! sen har det väl mest gått utför så jag kan förstå att de planerar att lägga ner!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

prostreet var helt okej, men denhär undercover var ju riktigt skitspel. är nog dags att dom lägger ner nu, har ju släppt samma spel i en livstid


signatur

//monster

Medlem

Lika bra.
Dom spelen har inte vart bra dom senaste åren.. Usch!


signatur

There is no tomorrow, just sadness and sorrow.

Medlem

nja tycker spelkänslan försvann någon gång efter nfs undergorund 2


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Det var då på tiden. IMO så började förfallet efter Hot Pursuit. Underground var ok, men sen blev det bara skit.

Medlem

Slutade spela när Underground 2 kom, tycker det blivit sämre och sämre för varje spel sen förtsa underground.

Inaktiv

Efter att ha spelet det senaste förstår jag varför..

Medlem

JAAAAAA!!!!


signatur

P.L.U.R

Avstängd

Den bästa var MostWanted imo. Tycker synd om de...

Inaktiv

Håller mig till Dirt och Grid istället

Medlem

Men det är inte dåligt o kunnat tjäna pengar på samma koncept i flera år

Inaktiv

Så som deras senaste spel vart så förstår jag verkligen.

Kan inte fatta hur dom kunde tappa det så fett.

Inaktiv

Haha, jag spelade det senaste på DH. Trodde det var minst flera år gammalt, tills en kompis talade om för mig att det var det senaste.

Medlem

Tycker dom tappade smaken efter underground 2 :/

Medlem
Skrivet av kung_plingan:

Tycker dom tappade smaken efter underground 2 :/

Förstår det, du var trorts allt bara 8 när NFS III kom ut (rolig observation)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Tur att midnight club finns, alla som är inresserade av bilar och fri värld måste testa detta:)

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Redkid:

Senaste bra NFS var Porsche.

Så sant, så sant.

De borde göra en remake och sen lägga ner.

Kan inget annat än hålla med NFS: Porche var ett riktigt bra spel. Hade gärna sett lite mer än bara Porche dock, men va tusan... hellre ett bra spel med bra kör känsla än en massa bilar.

Medlem

Synd men de har tappat nåt enormt sen Most Wanted. Porsche och Hot Pursuit 2 är de bästa NFS.

Medlem

Synd är en av dem som älskar spelet NFS Undercover då det påminner om most wanted. Jag fick dock ge spelet en chans och det blev genast roligare efter att ha kommit längre in i spelet.

Jag har installerat det på hårddisken på min x360 och jag har inte märkt av så mycket framedrops iaf inte mer än vad det var i most wanted med en massa poliser efter mig.

Medlem
Skrivet av Selphy:

Bryr mig inte nämnvärt, NFS-serien dog för längesen i mina ögon.


signatur

R.I.P The_maxx

Dom skulle hållt sig till det som verkligen folk vill ha, polisjakter. Jag gillade verkligen "Most Wanted" men "Undercover" saknar körglädje. "Underground" och "Underground 2" var för mycket basserat på "2 Fast And 2 Furious". Om dom kunde gå tillbaka till grunden så skulle konceptet fungera. Jag vill blåsa snuten inte styla min bil...

Medlem

På tiden tycker jag!

Medlem

Det är synd om dem lägger ner tycker jag :\, det kunde bara ändra konceptet. Ni vet, bli jagad av poliser, styla sin bil (lite grann) och ha en riktigt stor stad att köra runt i. Det gillade jag i Most Wanted och Carbon!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Dem kanske skulle låta det ligga i sisådär fem år för att sedan ta upp det och göra antingen något helt nytt som chockar (på ett bra sätt:) ) eller så kanske dem skulle göra en re-make på alla spel som dem släppt genom åren och sen göra så att man kan köpa en box med alla NFS spelen.
Fast till typ PS4 och X-box 720 (om det kommer att heta så).:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ja, om de inte gör bättre spel så går det så... NFS var väl bra förr men senast jag testade (pro street) så hade det tappat känslan totalt.

Skriv svar