Call of Duty 5 - FZ delar ut betanycklar

Inaktiv

När jag försöker använda min nyckel så får jag bara ett

"80153004" Error av xbox live.

KoP
Medlem
Skrivet av Richiraptor:

kunde väll göra kortare kod.. jobbigt o slå in koder på xbox

Inte då.. om man har chatpaden.

Medlem

Hej, jag har fått tag på en betanyckel och ger bort den till den som vill ha den ^^ har inte xbox live så har ingen nytta av den ändå. Skicka ett meddelande om du är intresserad

Inaktiv

Har skickat ett pm till dig


signatur

/ Lixom

Redaktör

Kan glädja herrskapet med att vi fått tag på ytterligare 100 nycklar. Sammanlagt delar vi alltså ut 300 stycken.


signatur
Medlem

jedrans vad fint !

Inaktiv

hallå truemayhem kunde man få koden lr?

Inaktiv

Har ingen annan fått "80153004" error medellandet när man försöker ladda hem betan?

Ska tydligen vara samma error man får om man inte har guld medlemskap, men jag uppgraderade idag till guld och kunde till och med spela gta IV online.

EDIT: Löste problemet genom att skapa ett nytt live konto med en gratis månad guld, detta gjorde att jag kunde använda koden för att ladda hem spelet och sen bytte jag till mitt riktiga konto och spelade betan.

Medlem

Jag måste ha en har aldrig fått en beta nyckel förut haha mest otursamma här

Inaktiv

jag har inte heller fått ngn aldrig:(:(

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Har ingen annan fått "80153004" error medellandet när man försöker ladda hem betan?

Ska tydligen vara samma error man får om man inte har guld medlemskap, men jag uppgraderade idag till guld och kunde till och med spela gta IV online.

Hände inte mig, tror inte det kan vara något i systemet att det inte riktigt har registrerats att du har köpt guld? fast är ju konstigt eftersom du kunde spela GTA:/

Inaktiv

ChuppyBear: Man får den koden när man inte har guld. Men samma sak för mig, när jag löste in en guldkod så funkade det inte heller direkt.

Funkade dock efter ett tag när systemet hade registrerat att jag hade guld:)

Medlem

Fick min nyckel i morse från deras officiella sida. Men är inte imponerad av spelet alls. Påminner om CoD4 men inte ens i närheten, märks att det är en annan studio som försökt kopiera förregående. Ska ge det ett par omgångar till dock!

Medlem

Ni som har guld konto'n, det finns heller ingen ide för ett att skaffa beta nyckel. hade hoppats det var SP oxo men tyvärr inte. Så måste skippa detta.

Inaktiv

Synd att det inte var till PC.

Medlem

Jajvlar, inte lite trafik på FZ just nu
Tog fan evigheter att ladda.

Medlem

oj det gick snabbt innan allt tog slut !!! tror jag fick en -.- allt var så jävla segt

man får väll betan om 30 min??


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Va faaan jag fick ingen nyckel xD Skaffa bättre servrar för faan FZ För mig blev det att servern hade slutat att fungerat... Fler som fick samma problem?

Medlem

Hm.. Det stod att jag fick en nyckel men har inte fått något mail eller meddelande på sidan eller mejlen..

Inaktiv

fick mig en nyckel.. va lite svettigt när sidan kraschade!

Inaktiv

Seriöst palla att browsern lagga sönder . det var den kvällen ! 300 nycklar på 5minuter fyfan

Medlem

Depp, tog slut på 1 sekund. Någon som har en nyckel till övers? Skicka gärna PM

Medlem

Jamen JIPPI! timeot timeout timoeut, Yay kommer in, 13 nycklar kvar... trycker på "Gimmeh"-knappen och NÄÄÄÄÄ Pilutta dig, dom e SLUUUUT


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag fick en då det var 42 kvar


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hmm satt sen 19.55 och tändigt uppdaterade sidan på 2 browsers, sen helt plötsligt var dom slut innan ens utdelningen hade startat.... vilket skämt.

Medlem

Hann att få en nyckel, puh. 1071 st online, imponerande.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Det laggade jävligt.

Medlem

Jag fick en då det var 42 kvar


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Man hade ju rätt om att servrarna skulle bli överbelastade iaf, tur ja hann me å ta en nyckel

Medlem

Gick hela sidan ner eller? inte kommit in förrän nu och hela sidan är förbaskat seg Trodde inte cod5 skulle va så populärt.

Skriv svar