Gearbox förklarar varför Duke Nukem Forever försenas

Medlem

humor har dom iallafall

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Corp!:
Skrivet av nilo:

Fattas bara att han säger att de ska byta till en annan spel-motor med

Hade jag inte haft nåt emot faktiskt. Cryengine 3

Hellre Cryengine 2 då eftersom 3an är förenklad och fulare än tvåan.

Grafikinställningarna till Crysis 2 PC var ju ett skämt.

Crysis 2 config tool

Fan vad jag hatar FZs forum kodning atm...
BBCode är mycket lättare :S
http://lh5.ggpht.com/_GEiY3s3yU4k/TY0XdC9HaKI/AAAAAAAALes/omyzl8gO2W8/Crysis%202%20Config%20Tool_thumb%5B2%5D.jpg?imgmax=800

(Klicka på bild för länk)

Äh, vad hjälper det när gameplayet var så förbannat tråkigt och nerdummat.

Tog och installerade Crysis ett ist, mkt bättre gameplay, friare ytor och de gamla suit systemet. Fuck yeah!

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Crysis 2 config tool

Fan vad jag hatar FZs forum kodning atm...
BBCode är mycket lättare :S
http://lh5.ggpht.com/_GEiY3s3yU4k/TY0XdC9HaKI/AAAAAAAALes/omyzl8gO2W8/Crysis%202%20Config%20Tool_thumb%5B2%5D.jpg?imgmax=800

Japp, BBCode är mycket lättare men FZ gör tyvärr som dom vill och jag sitter, efter bland annat forumändringen, och hoppas på nya friska krafter som "vill göra" som jag vill

Crysis 2 config tool tycker heller inte jag gör spelet bättre. Man trodde ju att grafiken skulle svultsa ännu mer med Cry engine 3. Känns inte som det gått några år mellan spelen grafikmässigt men ändå tjusigare än den gamla Valvmotorn.

Hur tror ni andra grafiknördar att grafiken på Nukem blir? Konsol eller riktigt PC-grafik?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Corp!:
Skrivet av nilo:

Fattas bara att han säger att de ska byta till en annan spel-motor med

Hade jag inte haft nåt emot faktiskt. Cryengine 3

Hellre Cryengine 2 då eftersom 3an är förenklad och fulare än tvåan.

Grafikinställningarna till Crysis 2 PC var ju ett skämt.

Crysis 2 config tool

Fan vad jag hatar FZs forum kodning atm...
BBCode är mycket lättare :S
http://lh5.ggpht.com/_GEiY3s3yU4k/TY0XdC9HaKI/AAAAAAAALes/omyzl8gO2W8/Crysis%202%20Config%20Tool_thumb%5B2%5D.jpg?imgmax=800

(Klicka på bild för länk)

Äh, vad hjälper det när gameplayet var så förbannat tråkigt och nerdummat.

Tog och installerade Crysis ett ist, mkt bättre gameplay, friare ytor och de gamla suit systemet. Fuck yeah!

Haha, gjorde precis detsamma igår kväll.
Sitter och njuter av DX10 (tänk om de kunde patcha till DX11... ojojoj!) och en miljö man kan mosa sönder och samman, inte någon halvdan BETA-version av Crysis 2.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Håller med.

Och spelet blir bättre ju längre man spelar det. Spelar 1 timma om dagen på Easy och Unlimited Amo (Trainer) för att jag tycker det är tråkigt att lera ammunition stup i kvarten när fienden har oändligt mycket. Lustigast tyckte jag dock det var i Timeshift 2 PS3 då jag först inte fattade vad jag skulle göra och min amo tog slut men min följeslagare kunde stå och skjuta i "timmar" medan han skrek samma replik om och om igen. Kom sedan vidare men lade ner spelet pga detta och alla tröttsamma knappryckningskombinationer man måste hålla reda på. Kan säga att jag när amon var slut försökte bli dödad men det var svårt. Kalkonspel enligt min uppfattning.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar