Läckta bilder på I Am Alive

Robot
Läckta bilder på I Am Alive

Spana in ett katastrofhärjat Chicago med hjälp av insiderläcka.

#i-am-alive, #ubisoft-shanghai


Inaktiv
Läckta bilder på I Am Alive

ett till spel som ubisoft kommer o förstöra. nä, allvarligt talat så kan man inte lita på ubisoft titlar längre. ubisoft skumar ju rejält med sina spelsläpp så man måste vara försiktig nft när det gäller ubisoft spel...

Medlem

det är väll inte ens ingame det där.

Medlem

Jorå, bara titta på dom i större version så ser man enkelt aliasingen, och t.ex hur simpla träden ser ut.

Medlem

högerklicka och visa bild så
Såg ju fruktansvärt bra ut när de var minimerade! mer högupplösta texturer bara så ser det prima ut!
Fick några konstiga flashbacks av ett spel på super nintendo?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hade fått för mig att det var helt nerlagt men icke, ser fortfarande intressant ut iaf

Medlem

Man får lite I am legend-vibbar. Kanske kan bli bra. Återstår att se..

Medlem

Digital release? Då vill jag hellre ha en pc version då min Ps3 av någon anledning tankar hur segt som helst och min 360 bara har en 4gb HDD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Digital release? Då vill jag hellre ha en pc version då min Ps3 av någon anledning tankar hur segt som helst och min 360 bara har en 4gb HDD

Ubi borde definitivt anpassa sig efter dina tekniska problem.

Känns som det här spelet kommer bli sådär. Utvecklingsprocessen verkar ha varit en enda röra.

Inaktiv

Ser ju snyggt ut på bilderna men det gjorde Sniper: Ghost Warrior också och det vart ju inget höjdarlir precis...

1
Skriv svar