GTA V 10 augusti??

Medlem
GTA V 10 augusti??

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653743#info

tror ni att det stämmer eller är det bara taget ur luften?

Medlem

varför skulle Komplett ha ett release-date som ingen annan har..?


signatur

Imperator

Medlem

troligen tagen ur luften , sen lär väll pc versionen komma senare...

Medlem
Skrivet av Notorius jake:

sen lär pc versionen komma senare...

Tyvärr ja......

Medlem

De hade ett releasedatum för Diablo 3 förut också.

Medlem

Det är väl inte helt omöjligt att det kommer då?

Äsch, det är långt dit...

Medlem

Till konsolerna kanske... Pc blir nog troligaste +1-2 år....

Nu vart det väl sagt att detta ska släppas samtidigt till alla plattformar, fast jag har för mig de sa det samma om IV. De kommer säkerligen köra samma gamla fulrejs de alltid gjort & diskret sopa det under mattan tills Sony & Microsoft fått sin del av kakan. Bara vi slipper en halvhjärtad port denna gång, det är det minsta man kan begära när de har så lång tid på sig mellan släppen

Medlem

Tyckte GTA IV var värt till PS3 faktiskt, har inte helt imot det förutom det satans priset....

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tyckte GTA IV var värt till PS3 faktiskt, har inte helt imot det förutom det satans priset....

Tyckte inte jag tyvärr. Suddigt och mörkt eller gråtrist. Det var en befrielse när PC versionen kom. Fast måste dock säga att MP var mycket roliga på PS 3 då många PC spelare kan jämföras med egoistiska grisar. Mycket mer avslappnat på PS 3. Jo provade MP på Xbox 360 hos kompisen också och har aldrig hört så mycket äckligt rapande (inte rappande) men så var de flesta barn nör jag var inne.

Stämmer min teori?

PS 3 - oftast vuxna spelare
Xbox 360 - Många barn och Victor Lejonhuvud
PC - En hel del rutinerade gamers som älskar att sätta dit nya spelare i ett spel som då kontrar med fusk och annat otyg.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:
Skrivet av totte1015:

Tyckte GTA IV var värt till PS3 faktiskt, har inte helt imot det förutom det satans priset....

Tyckte inte jag tyvärr. Suddigt och mörkt eller gråtrist. Det var en befrielse när PC versionen kom. Fast måste dock säga att MP var mycket roliga på PS 3 då många PC spelare kan jämföras med egoistiska grisar. Mycket mer avslappnat på PS 3. Jo provade MP på Xbox 360 hos kompisen också och har aldrig hört så mycket äckligt rapande (inte rappande) men så var de flesta barn nör jag var inne.

Stämmer min teori?

PS 3 - oftast vuxna spelare
Xbox 360 - Många barn och Victor Lejonhuvud
PC - En hel del rutinerade gamers som älskar att sätta dit nya spelare i ett spel som då kontrar med fusk och annat otyg.

Haha, eksboks stämmer ju!

1
Skriv svar