Måste skriva av mig lite...

Medlem
Måste skriva av mig lite...

Vad är de för FEL på CoD 4 (Xbox) nu för tiden?

Innan den j-vla DLCn kom mötte man nästan aldrig amerikanare och fick nästan alltid server om man gav de någon timme. Men vad i hela friden har de gjort egentligen?!

Jag är en mycke hängiven CoD spelare som seriöst börjar tappa intresset totalt när man nu under flera dagar spenderat åtskildiga timmar men ALDRIG lyckats få server och enbart hamnat på superlaggiga amerikanska servrar där de sitter någon tjock amerikan som enbart levererar en bra ping åt sig själv och ingen annan.

Förr var man dessutom garanterad server när man "startade" en lobby själv med några polare. Men idag får vi aldrig server och de resulterar alltid i ett det kommer någon in i sista minuten och kniper host och är den enda som får bra ping.

Är de någon mer som upplever samma sak? Dessa problem hade jag hoppats skulle fixas med senaste patchen men de känns som de bara blivigt värre! JAG VILL INTE SPELA MED AMERIKANARE! 200ms är väldigt tråkigt i ett FPS.....

ps. Börja inte flamea mitt internet för de är de inget fel på, de vill jag lova. Dessutom har jag rätt NAT inställningar.

Medlem
Medlem

Är det ett problem som också finns hos andre? Om inte så skulle en virus- och antispywarekoll på datorer i nätverket, samt en avstängning av eventuella nerladdningar/seedningar nog hjälpa.

1
Skriv svar