GTA 4 eller GoW 2?

Medlem
GTA 4 eller GoW 2?

GTA 4 eller GoW 2?

Har inte köpt ett 360 spel på bra länge och nu när jag släppt allt datorspelande så känner jag för att gå tillbaka till lite xbox live.

Vilket av dessa två spel ger bästa live upplevelsen? När jag väl sätter mig vid mitt 360 så spelar jag nästan bara live.

Jag vet att spelen är fruktansvärt olika. Men ja, vad tycker ni personligen är roligast att spela över live av dem här två spelen?

Medlem

Gears of War 2, utan tvekan. Jag fastnade aldrig för GTA 4's multiplayer och var inte så förtjust i den heller. Gears of War 2 däremot är helt underbar i multiplayer och co-op.

Jag skulle personligen välja Gears 2 för att spela online. Men i kampanjläget är GTA 4 en aning vassare.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ok, underbart. Det var nästan det jag ville höra. Har suttit och kikat på en hel del Gears 2 live gameplays. Ser ruskigt kul ut.

Köpte nyss spelet på webhallen. 328kr - riktigt bra pris ändå.

Medlem

Hade det gällt SP så är GTA4 imo mycket bättre. GoW2 är för likt GoW1 i sin kampanj. Dock så är GoW2 bättre live då det är mer centrerat runt det

FÖ så vet jag att gamestop har spelet för 199 just nu om du ville spara några kronor. Dem har det för det priset i falun iaf


signatur

Videomupp

Medlem

Skulle valt GoW2, har inte tyckt om GTA sen den första kom.
4an var helt fruktansvärd och fick mig att känna att jag jobbade på en telefonsuport eller datingline då min telefon ringde 24/7 och på andra sidan luren var det massa idioter som bara störde.

Ibland ringde dock en person som gjorde att spelet "fortsatte".

Gta 4 är som sagt roligast i kampanj, problemet med gow2 är att det har otroligt laggig multiplayer så förbered dig på många timmars tandagnisslan men också glädje då du äntligen lyckas döda ngn med världens bulletlagg


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

Gta 4 är som sagt roligast i kampanj, problemet med gow2 är att det har otroligt laggig multiplayer så förbered dig på många timmars tandagnisslan men också glädje då du äntligen lyckas döda ngn med världens bulletlagg

Nja, så var det förut innan den senaste patchen. Har du spelat någonting på sistone?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Usch tycker gow2 har sjukt tråkig multiplayer. allt det handlar om är att hoppa från vägg till vägg.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Usch tycker gow2 har sjukt tråkig multiplayer. allt det handlar om är att hoppa från vägg till vägg.

...och kötta


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

GTA IV i Xbox Live suger arsel.

Medlem
Skrivet av Narcisuss:

GTA IV i Xbox Live suger arsel.

Långt ifrån, spelets onlineläge är grymt innehållsrikt och varje match är unik.

Du har bara inte förstått mening med det än, tro mig.

1
Skriv svar