Ny chans – vinn Diablo 3-betanycklar!

Medlem

jaa pls denna gång nu då...

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Sousuke666:

Fick också av Blizz today!!! Yay!! <3

Något jag missar? Har dom lagt ut beta signup eller är det Beta profile via Battlenet?

Liten chans att vinna via FZ ja. Men hellre det än ingen alls.

Blizzard har beta opt in vilket dom har haft länge.

Så alla de som fått nycklar har ansökt om detta tidigare? I så fall förklarar det varför alla andra verkar fått en inbjudan utom jag trots att jag har ett konto.

Du måste som sagt klicka i att du vill medverka i betan, har du redan gjort det så är det bara att hoppas. Jag har inte fått något trots att jag ansökte/klicka i för länge sedan så alla har inte fått.

Medlem

våga vägra facebook hjärntvättade massan kan klara sig utan oss!

Medlem

får hålla tummarna, lär ju inte hända men hoppas...!

Inaktiv

Varför just facebook? ska allt snart handla om facebook med er? tävlingarna kan väl hållas här inne på den här sidan

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:
Skrivet av PcGamer:

En fråga till er som har Battlenet konto, måste man ha aktiverat detta för att det ska gälla? Har ett konto som jag skapade för en tag sedan för att kunna spela SC2 betan men har inte använt deras sida förrän nu.

Du måste äga något av följande spelen för att få vara med i Opt-in beta: Diablo 2, Sc2 eller WoW.
Inställningar för Beta Profile finns på Account sidan efter du loggat in på battle.net

Äger WoW och Starcraft men har inte kört dom, ligger fortfarande oöppnade, får väl hoppas på att vinna en nyckel när GT kör sina Live sändning inatt vid 3-4 (såvida detta inte endast gäller USA då blir jag lite småsur=)), tack för svaret iaf=)

Medlem

Få fan hoppas på att man får en men inga förhoppnignar


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Inaktiv

Inte en chans... Finns gränser för vad en beta-test är värd. Jag kan vänta till release.

Medlem
Skrivet av kulaN:

Få fan hoppas på att man får en men inga förhoppnignar

haha... wtf did i just read.

Du hoppas, men har inga förväntningar?

jaja hur somhelst. ge mig key thx k bai :>

Medlem

Fick en nyckel i mailen, utan att ha deltagit i fz nyckeljippo


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Utnyttja Diablo för att folk ska ta omvägen till er facebook sida och gilla den, smisk skulle ni ha! Dock är det ju valfritt så synd å gnälla, men damn - I'm the father of all trolls.

Medlem

nu verkar blizzard skicka ut EU nycklar enligt incgamers så bättre lycka där antar jag.

Medlem

fyfan så värdelöst, facebook igen, vad-i-helvete.....................

Medlem

Aldrig att jag säljer mig till FB!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Håller tummar och tår!

Medlem

Tror FZ borde skippa Fejsboken. Gick ur för 6 mån sedan, nog för att ni får Cash av Zuckerman men ni tappar grymma mängder Cred i er Demografi (Nördcommunityn).
Får jag gissa att det är något som era Ekonomer hittat på?


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Fick en nyckel idag, utan erat facebook skräp

Medlem

Snälla snälla, jag ber er snälla, snälla :E


signatur
Medlem

Kan frågan få 666 gilla på facebook kanske?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Måste man vara 16 år för att vinna nyckeln av er?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Måste man vara 16 år för att vinna nyckeln av er?

Gäller nog hos Blizzard, dom har väl nån åldersgräns för Battle.net-kontot.


signatur
Skrivet av pierreB:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Måste man vara 16 år för att vinna nyckeln av er?

Gäller nog hos Blizzard, dom har väl nån åldersgräns för Battle.net-kontot.

Ok, tackar. Blev fundersam när jag såg 16 års-gräns i texten.

Medlem

gah gief me , Men gissar på att en annan aldrig kommer få ta del av betan . suck ,
aja i värta fall för man vänta tills spelet släpps -_-


signatur

Kan ej skriva åäö

CTI
Medlem

Är det värt att reta upp trogna FZ läsare med detta Face Crap?

För vem bryr sig om ni får 1000 gilla klick, för säkert 80% av dom är från personer som aldrig kommer bersöka FZ igen. Finns inga grunder för mina påstående, jag är bara sur


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Facebook... För i Helvete.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

grrr vill också ha mail från blizzard! Verkar som så många fått via opt-in, men icke jag! Nåväl, skam den som ger sig..

Redaktör
Skrivet av Horza:

Tror FZ borde skippa Fejsboken. Gick ur för 6 mån sedan, nog för att ni får Cash av Zuckerman men ni tappar grymma mängder Cred i er Demografi (Nördcommunityn).
Får jag gissa att det är något som era Ekonomer hittat på?

Skrivet av CTI:

Är det värt att reta upp trogna FZ läsare med detta Face Crap?

För vem bryr sig om ni får 1000 gilla klick, för säkert 80% av dom är från personer som aldrig kommer bersöka FZ igen. Finns inga grunder för mina påstående, jag är bara sur

Vi är ondsinta nog att hitta på det här helt själva, och vår diaboliska (häpp!) plan är att nå ut till fler läsare.

Ju fler läsare vi får, desto bättre möjligheter får vi att göra ännu bättre grejer (resor, förhandstittar, tidiga recensioner, etc.). Vi hade ett par betanycklar kvar från förra veckans utdelning, och vi testar att köra ut dessa på vår Facebook-sida för att förhoppningsvis få fler att upptäcka att FZ är landets största och bästa spelsajt. Så tänker vi.


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Horza:

Tror FZ borde skippa Fejsboken. Gick ur för 6 mån sedan, nog för att ni får Cash av Zuckerman men ni tappar grymma mängder Cred i er Demografi (Nördcommunityn).
Får jag gissa att det är något som era Ekonomer hittat på?

Skrivet av CTI:

Är det värt att reta upp trogna FZ läsare med detta Face Crap?

För vem bryr sig om ni får 1000 gilla klick, för säkert 80% av dom är från personer som aldrig kommer bersöka FZ igen. Finns inga grunder för mina påstående, jag är bara sur

Vi är ondsinta nog att hitta på det här helt själva, och vår diaboliska (häpp!) plan är att nå ut till fler läsare.

Ju fler läsare vi får, desto bättre möjligheter får vi att göra ännu bättre grejer (resor, förhandstittar, tidiga recensioner, etc.). Vi hade ett par betanycklar kvar från förra veckans utdelning, och vi testar att köra ut dessa på vår Facebook-sida för att förhoppningsvis få fler att upptäcka att FZ är landets största och bästa spelsajt. Så tänker vi.

Uppskattar att ni använder Facebook, för ni sade ju tidigare att ni gjorde ju så för att utgivare och annonsörer skulle se er bättre.

Medlem

‎1 minut och 37 sekunder // Setesh

Ja! Jag vill verkligen spela... Kommer aldrig glömma hur man var liten och fick Diablo I i en kartong... På julen... Ahhh... Tider det!

Medlem

1 minut & 37 sekunder / Eben

123
Skriv svar