När kommer riktiga spelet?

Inaktiv
När kommer riktiga spelet?

Ni som är gamla rävari gamet, hur lång tid brukar det vara mellan att demot och det riktiga spelet släpps?


signatur
Medlem

Lite väl onödigt att skapa en ny tråd om det här va?
Med lite initiativ så hittar du datumet snabbare än du hinner skapa tråden...

Medlem

slutet på november i USA tror jag...

Inaktiv

Zorre:

1. Det har funnits release datum sen över ett år tillbaka. Varför skulle jag tro på dem idag när de inte visat sig stämma tidigare?

2. Om du ej är moderator i forumet så är det ej ditt jobb att vara moderator i forumet.

3. Om du besitter information om tidigare releaser så skulle det ha varit enkelt och krävt ytterst liten ansträngning att delge denna när du ändå skrev ett inlägg. Detta ihop med övriga punkter gör att ditt inlägg är mer onödigt än mitt trådskap.


signatur
Medlem

Iceguppi:

1. Om du nu vet att det funnits ett datum hela tiden som aldrig stämmer. Hur i h****** skall vi då veta när det släpps exakt?

2. Om vi kollar igenom alla trådar du skapat så handlar det bara om någon enstaka fråga i varje tråd. Samla ihop alla frågor du har, numrera dom så vackert som du gjort här och gör en tråd för alla. Så slipper vi anstränga oss så tusans mycket med att nå ner till tillbaka-knappenpå musen hela tiden för att komma fram och tillbaka mellan dina trådar.

3. Om jag hade haft informationen så hade du också haft informationen.

4. Jag har inga mer frågor.

Inaktiv

ZORRE;

1. Det har funnits ett datum under en längre tid, ett datumk som hela tiden skjutits fram. Om du läser lite mer noggrant så ser du att jag frågar hur länge det brukar ta ifrån det att demot släpts tills dess att spelet kommer.

2. a) Oavsett vad folk skriver så är du inte moderator i forumet. Om du är missnöjd så anmäl tråden isåfall.

2. b) Det finns ingen regel i detta forum för hur många frågor ett inlägg måste innehålla.

2. c) Man kan inte se in i framtiden och veta hur många frågor man kommer att ha om en vecka, en månad, etc. Om alla skulle gå och vänta med att skriva ett inlägg tills de hade flera saker att komma med så skulle forumet vara ännu mer inaktivt än det är idag.

2. d) Ingen tvingar dig att läsa en tråd som du tycker verkar ointressant. Ingen tvingar dig heller att kommentera tråden.

* Mår du bra?
* Har du spelat dåligt ikväll?
* Behöver du någon att prata med?


signatur
Medlem

ZORRE;

1. Det har funnits ett datum under en längre tid, ett datumk som hela tiden skjutits fram. Om du läser lite mer noggrant så ser du att jag frågar hur länge det brukar ta ifrån det att demot släpts tills dess att spelet kommer.

Så du tror att det tar lika lång tid att få fram en fullverre av UT3 från demo som till UT, tex?
Jag tror inte du förstår vad det är för spel dom håller på att skapar. Det är inte Wolfenstein 3D som tog 1 månad att göra...
Dessutom så är spelet PS3-tidsexklusivt. Så jag antar att du får vänta.

* Jag mår förträffligt.
* Jag spelar aldrig dåligt.
* Det beror på, men i alla fall inte av en grabb som ber andra hitta på ett "nick" till honom.

Medlem

Så, nog nu småflickor.

Bråka kan ni göra i Allmänt Prat.


signatur

Space for rent.

Inaktiv

Tar bort det jag skrev innan då det börjar sjunka till en för låg nivå för min smak.


signatur
Inaktiv

Eurogamer hade snackat med Mark Rein som sade att han förväntade sig en rc i slutet av den här veckan med release innan årets slut. En release i Europa kunde dock försenas ända tills nästa år på grund av att certifieringen tar längre tid iom de olika språken.


signatur
Medlem

23 november är det ju sagt


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

De brukar vara 1-3 månaden mellan demo versionen och det riktiga spelet.

1
Skriv svar