Guild Wars 2-betan – vad tycker du?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Level 17 Norn Warrior.

Väldigt nöjd med striderna, svåra och krävs skicklighet.

Nu har jag inte kört så mkt pvp dock, får ta det nästa event.

Världen verkar enorm, i slutet av betan hade jag bara upptäckt 4% av världs kartan. Då kom jag till nån karta vid namn plateau, minns inte det fullständiga namnet.

Dissea Plateu , Körde också Norn Warrior (tog mig till level 19 tror jag) Och jag tyckte överlag at combaten var rolig och det var mycket variation med alla vapen man kunde använda. Jag tror enda vapnet jag inte hann testa var hammer , Det tar vi nästa event

Medlem

Jag älskar spelet.
Det tar tid att levla (både karaktären och crafting) och det är riktigt bra stridssystem! Jag gillar deras "quest" system också, men jag stör mig lite på att det inte finns mounts i det eftersom det tar riktigt lång tid att ta sig överallt.

Visst det finns portaler och instant travels här och där som man kan upptäcka men jag saknar fortfarande mounts! Sedan behöver dem inte vara överdrivet snabba men bara lite snabbare än ens karaktär hade uppskattats.

Jag gillar starkt deras vapen och unlockable skills funktioner! jag testade alla vapen till warrior och min favorit var 2h mace!

Jag spelade norn och på lvl 30 kan man låsa upp skills som gör att man kan förvandla sig till en utav de fyra djur-gudarnas djurart. Hann bara bli lvl 25 och längtar som fasen tills jag kan förvandla mig till en fet björn och bara kötta skiten ur folk i WvW!

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av gryzor:

wtf, jag som precis tänkte handla detta -- blir inget av då

Så du väljer att inte köpa spelet p.g.a. ett par negativa kommentarer. Du måste vara en politikers våta dröm. Skaffa dig en egen uppfttning ffs

Uppfittning *gigglz*

Medlem
Skrivet av Riwl:

Combaten är klumpig, men troligen endast för att det är beta.

Tyckte att questing-systemet lät perfekt, fast i slutändan så var det ungefär lika mycket grind som i Tera,

"Kill 10 of these and after that kill 10 of those!!!"

Då har du missförstått quest systemet..De e inte quests som e unika.
Det är event quests som lyfter fram det nya inom questing

Skriv svar