Call of Duty: Black Ops 2 avtäckt

Robot
Call of Duty: Black Ops 2 avtäckt

Det blev som väntat en fortsättning på Black Ops. Men, en fortsättning som utspelas i framtiden.

#activision, #call-of-duty-black-ops-2-2, #call-of-duty-black-ops, #treyarch


Medlem
Call of Duty: Black Ops 2 avtäckt

haha lol, sci fi Cod xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag visste det redan innan jag såg de läckta bilderna. De avslöjade sig själva med logotypen. Kolla på "Y:et"...

Suck, lite trist om det är en variant på MW. Nåväl, vi får se vart det barkar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Warning!

COD haters incoming!

Btw: Redan bokat till 360! Kommer bli grymt!

Kollade in bilderna precis, det ser ut som om det är en gammal "Mason" som sitter i en stol och pekar finger...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det där såg inte så särskilt kul eller fint ut.

Medlem

Antar att folk är nyfikna på om de uppdaterat spelmotorn markant eller bara kör vidare med små ändringar som i tidigare spel.

Ska också bli intressant om de hittat på något helt nytt eller "bara" använder samma game modes och ett sp som liknar Black Ops.

Medlem

Usch då. Jaja, vi får väl se. Treyarch gör det bättre än Sledgehammer eller vad de hette och resterna av IW som gjorde MW3.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Dedikerade servrar. Mod-tools, icke lika p12-vänligt som de senaste 3 spelen. Så kanske det blir ett köp

Dock ser det inte ut som att dom gjort något åt grafiken iår heller

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kollade in bilderna precis, det ser ut som om det är en gammal "Mason" som sitter i en stol och pekar finger...

Det ser ut som Woods för mig, är ganska säker på att det är han eftersom man inte vet om han dog eller inte i Blops.

Medlem

Your IP is blocked.

wat

Medlem
Medlem

Bort med tuben denna gången då.

Inaktiv

Jag är inget direkt fan av vare sig Battlefield eller Call of Duty, men jag har faktiskt bra mycket roligare i CoD än Battlefield...det händer saker fortare, mer 'snabb action', så att säga.

Edit: möts av detta när jag försöker komma in på hemsidan:

"your IP is blocked"

Medlem

Det ska bli kanonkul! Ser fram emot det.

Glöm inte att rösta tummen ner nu då, eftersom jag har den motbjudande egenskapen att vara positiv över en spelserie som jag gillar.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Haters gonna hate...

Lite trist med 2000-tal dock, känns som att chansen är riktigt låg att man ska få se Reznov igen då. Näst intill omöjlig med tanke på hans ålder.. :/ Och här är man en som fortfarande njuter av storyn i spelen, oavsett om det är kliché eller ej.

Multiplayern vet jag inte riktigt än om jag ska hypa för eller ej, de få ryktena jag har läst om det så ser det faktiskt bra ut, till exempel som "Larger emphasis on objectives" + mycket mer balancing (Ingen MOAB, Nuke, Last Stand eller Death Streaks). Men ja, detta är ju bara rykten.

Medlem

Köpte inte MW3 och kommer troligtvis inte köpa detta heller. Det räcker med CoD spel nu. Om dem inte överraskar mig helt oväntat med skit mycket fokus och kärlek till PC.

Som om det skulle hända. Haha.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Köpte inte MW3 och kommer troligtvis inte köpa detta heller. Det räcker med CoD spel nu. Om dem inte överraskar mig helt oväntat med skit mycket fokus och kärlek till PC.

Som om det skulle hända. Haha.

PC versionen utav BO 1 var helt ok imo.

Medlem
Skrivet av TexN:

Dedikerade servrar. Mod-tools, icke lika p12-vänligt som de senaste 3 spelen. Så kanske det blir ett köp

Dock ser det inte ut som att dom gjort något åt grafiken iår heller

Och vad i alla cod spel är inte p12 vänligt?

Grafiken går väl inte o fixa då tex 360 inte klarar högre.
Är väl bara PC som klarar att de höjer ribban på graffen och spelet väntas nog sälja bäst på konsol så PC är inte viktigt då... Men har personligen fått nog av cod serien så det blir inget köp då ny tänket i serien suger hårt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Ingen överraskning direkt. Första black ops hade väl största säljsiffrorna någonsin så det är klart att dem vill fortsätta mjölka denna ko så länge det går. Undrar hur många CoD spel det krävs mer innan det är dags för nya idéer?

Medlem
Skrivet av TopHat:

Haters gonna hate...

Lite trist med 2000-tal dock, känns som att chansen är riktigt låg att man ska få se Reznov igen då. Näst intill omöjlig med tanke på hans ålder.. :/ Och här är man en som fortfarande njuter av storyn i spelen, oavsett om det är kliché eller ej.

Om Captain Price var en gammal gubbe i CoD3, och sedan var lika gammal i CoD4 så lär nog vem som helst kunna överleva över 100 år :>

Medlem

Såå trött på denna serie, första spelet som jag inte kommer att köpa. Hoppas ni får det roligt 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

Såg precis på Facebook... folk förknippar bilden med Halo. Så sant om man tänker efter. ODST 2.

Medlem

Det enda CoD jag köpt efter MW1 är black ops.

Jag har längtat efter ett mer futuristiskt FPS... men jag tror det skulle bli så mycket bättre om dice gjorde en 2142 uppföljare istället för det dom kommer göra med detta spel förmodligen, men får se.... kanske detta blir annorlunda än dom förra 200 uppföljarna...

EDIT: hmm låter som att jag säger att dice är dom som gör detta spel, men nej det är inte vad jag menar....

Inaktiv
Medlem

"Tune in May 1st" på hemsidan? Det är ju redan 2 maj nu..

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Framtid my ass.

http://www.youtube.com/watch?v=SNPJMk2fgJU

Quad drones är så 2009

Hoppas du är medveten om att den filmen är reklam för Black ops 2...

Medlem

Här har ni reveal trailern:

Spelet utspelar sig 2025 (12e Juni) (00:21 i trailern) och släpps den 13e November 2012.

Price är nu en gammal gubbe som verkar vara berättaren.

Inaktiv

MJÖLKA KOSSAN MJÖLKA KOSSAN MUUUUU

Så varför kan dom inte bara uppgradera grafik motorn? LITE ialf?

Jag menar vi är ju ialf i 2012 och inte 2009?

Så jävla tragiskt så det finns inte.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

12
Skriv svar