DA: Origins. Namn på hunden?

Medlem

Jag tror du bör sluta spela spel Harmless. Alla spel är samma spel isåfall enligt dig...

Inaktiv

Nej. De flesta mainstream spel är samma enligt mig. De kör hela tiden på exakt samma koncept. Quake Wars och Evil Genius är riktig underhållning. Sen finns det speciall fall där fri tänkande spel har blivit rikitigt stora som WiC och Team Fortress 2. Sedan finns även orginal som WoW och Prince of Persia the Sand of time. Det är inte heller något fel att köpa ett av varje spel som CC RA om man inte har CC TW. Om man älskar serien kanske man tom kan i CoD fall köpa var tredje spel eftersom det är good stuff(enligt dem) och lite händer trots allt mellan spelen.

Nu undrar förståss många varför jag bryr mig om vad andra tycker och inte lämnar dem ifred. Svaret är för att deras efterfrågan styr mitt utbud av spel. Om de kan köpa säkra kort som en ny WW2 shooter varje år ja då tillverkar företagen fler WW2 shooters. Om efterfrågan på nya innovativa spel ökar följer utbudet med.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Fred !

Peace.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Teeth. Hade ingen aning om vad den skulle heta och behövde namnge den för att gå vidare, så det fick duga.

Medlem

Döpte min till Blockmongo.

Medlem

Sansa efter min egen hund, men det är förvisso en tik och upptäckte efter namngivningen att krigsvovven var en hane så nu brottas den med sin könsidentitet och har svårt att hålla sin plats i laget

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nej. De flesta mainstream spel är samma enligt mig. De kör hela tiden på exakt samma koncept. Quake Wars och Evil Genius är riktig underhållning. Sen finns det speciall fall där fri tänkande spel har blivit rikitigt stora som WiC och Team Fortress 2. Sedan finns även orginal som WoW och Prince of Persia the Sand of time. Det är inte heller något fel att köpa ett av varje spel som CC RA om man inte har CC TW. Om man älskar serien kanske man tom kan i CoD fall köpa var tredje spel eftersom det är good stuff(enligt dem) och lite händer trots allt mellan spelen.

Nu undrar förståss många varför jag bryr mig om vad andra tycker och inte lämnar dem ifred. Svaret är för att deras efterfrågan styr mitt utbud av spel. Om de kan köpa säkra kort som en ny WW2 shooter varje år ja då tillverkar företagen fler WW2 shooters. Om efterfrågan på nya innovativa spel ökar följer utbudet med.

Du tycker inte 4chan e fett mainstream då?


signatur

The world is not going to end. It has already ended.

Medlem

Ramsay, efter Gordon Ramsay.

Medlem

döpte den till Gray efter vår boxer vovve som jag hade som liten


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av Duke Hiru:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nej. De flesta mainstream spel är samma enligt mig. De kör hela tiden på exakt samma koncept. Quake Wars och Evil Genius är riktig underhållning. Sen finns det speciall fall där fri tänkande spel har blivit rikitigt stora som WiC och Team Fortress 2. Sedan finns även orginal som WoW och Prince of Persia the Sand of time. Det är inte heller något fel att köpa ett av varje spel som CC RA om man inte har CC TW. Om man älskar serien kanske man tom kan i CoD fall köpa var tredje spel eftersom det är good stuff(enligt dem) och lite händer trots allt mellan spelen.

Nu undrar förståss många varför jag bryr mig om vad andra tycker och inte lämnar dem ifred. Svaret är för att deras efterfrågan styr mitt utbud av spel. Om de kan köpa säkra kort som en ny WW2 shooter varje år ja då tillverkar företagen fler WW2 shooters. Om efterfrågan på nya innovativa spel ökar följer utbudet med.

Du tycker inte 4chan e fett mainstream då?

Beror på hur du menar. 4chan är en av de största forumet på hela internet och de har väl egentligen ingen speciell kategori (som sweclocker och hårdvara). Inom forum världen är det mainstream men forum håller inte alla på med så för hela svenska folket är det ganska anorlunda.

Tycker du WW2-shooters är indie?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Tycker du WW2-shooters är indie?

Skulle det mkt väl kunna vara. Beror väl på hur mkt pengavittring utvecklarna samt utgivaren har. Personligen skulle jag gärna se en WW2 shooter där gubbarna är kantiga, färgglada och pratar strunt som i Katamari. Samtidigt som man skjuter ihjäl dem spelas Katamari on a swing i bakgrunden. Det spelet skulle jag lätt köpt.

Har egentligen inget emot 4chan, finns en del humoristiska grejer där, typ WEEGEEE. Dock innehåller den sidan väldigt mkt skit oxå, typ GIF.

Och jag håller med dig, jag är oxå väldigt trött på WW2 shooters.


signatur

The world is not going to end. It has already ended.

12
Skriv svar