Tomb Raider filmatiseras

Robot
Tomb Raider filmatiseras

Crystal Dynamics omstart av serien om Lara Crofts äventyr är på väg till vita duken. Huruvida hennes brutala dödssekvenser dyker upp i någon form är oklart.

#tomb-raider, #crystal-dynamics


Medlem
Tomb Raider filmatiseras

Är inte spelet en film?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Är inte spelet en film?

Jag skulle nog säga att det är ett spelfilmspelfilmspel.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Detta skulle nog passa som film, mycket bättre än många andra spel som har blivit filmer iaf(bara det inte är uwe Boll som gör den).

Medlem

1997 vill ha tillbaka sin nyhet! År 2029 kommer vi sitta här igen och konstatera att det återigen är dags för Tomb Raider (1) att bli film ^^

Medlem

Ingen som blir förvånad, men kan ju bli bra

Medlem

De två som redan finns är helt okej! Grym action och härligt humor!
Skulle däremot vilja se något mer seriösa versioner med större budget! Som de flesta andra spelfilmer..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Sålänge vi slipper Angelina så är jag lycklig, sämre skådespelare går det nog inte att hitta.

Inaktiv
Skrivet av dotque:

De två som redan finns är helt okej! Grym action och härligt humor!
Skulle däremot vilja se något mer seriösa versioner med större budget! Som de flesta andra spelfilmer..

Håller med! En seriös version och mer pengar så blir det bra.

Medlem

Ja, du, från spel till film sen spel och nu film. Men vem vet kanske denna gång blir det bättre film... Hoppas bara att angilina eller vad hon heter inte blir huvudkaraktären!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

phi
Medlem
Skrivet av Nelfie:

Sålänge vi slipper Angelina så är jag lycklig, sämre skådespelare går det nog inte att hitta.

Du borde kolla på Changeling. Men annars håller jag med om att jag gärna slipper se henne i en ny Tomb Raider.

Hon är gammal, benig och inte alls "Lara Croft-materia"l längre.

Tja, varför inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Serkish:

Ja, du, från spel till film sen spel och nu film. Men vem vet kanske denna gång blir det bättre film... Hoppas bara att angilina eller vad hon heter inte blir huvudkaraktären!

Men vem vore mest lämpad för huvudrollen i en sådan reboot-filmatisering? Har inte spelat spelet ännu så har inga egna förslag...

1
Skriv svar