Company of Heroes 2 snart i öppen beta

Inaktiv
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Luffarkaka:
Skrivet av nils45:

Ser helt ok ut, men med tanke på att det första spelet fortfarande håller väldigt bra så undrar jag om man verkligen kommer ha mera kul med det här nya spelet, det kanske rent av är så att det är lite tråkigare och sämre även ifall grafiken är finare, det är ju trots allt ett strategi spel där många faktorer spelar in om hur bra spelet kan bli.

Precis allting känns bättre. Precis allt är bättre än det första.

Har de fixat så att enheterna kommer från de byggnader de byggs, eller är det som i alfan? Det var en av sakerna jag störde mig på.

Beställda enheter kommer från kartans yttre kant. Störde mig en del på det också faktiskt.

Medlem

Herre gud folk har kört i 5 minuter och börjar redan gnälla, där gick 3 års hård utveckling rakt ner i papperskorgen, sorry Relic..

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Testa köra lite... kan säga att ryssarna har blivit jätte OP.

Ehr.. de VAR OP i verkligheten.. FYI


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Testa köra lite... kan säga att ryssarna har blivit jätte OP.

Det finns gott om obalanserade enheter på båda sidorna enligt vad jag och mina vänner upplevt i den stängda betan. Sägs om att en pansershreck-grupp (2 gevär och 2 antitankvapen) slaktar en rysk infanterigrupp uppgraderade med automatvapen? Så det kan se ut just nu

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Jinxswe:

Testa köra lite... kan säga att ryssarna har blivit jätte OP.

Det finns gott om obalanserade enheter på båda sidorna enligt vad jag och mina vänner upplevt i den stängda betan. Sägs om att en pansershreck-grupp (2 gevär och 2 antitankvapen) slaktar en rysk infanterigrupp uppgraderade med automatvapen? Så det kan se ut just nu

Så går det ju om man druckit för mycket vodka


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Jinxswe:

Testa köra lite... kan säga att ryssarna har blivit jätte OP.

Det finns gott om obalanserade enheter på båda sidorna enligt vad jag och mina vänner upplevt i den stängda betan. Sägs om att en pansershreck-grupp (2 gevär och 2 antitankvapen) slaktar en rysk infanterigrupp uppgraderade med automatvapen? Så det kan se ut just nu

Så går det ju om man druckit för mycket vodka

Måste vart därför de inte hade några molotovs kvar, de drack upp alla!

Medlem

Jag tycker de har balanserat det mycket mer än vad det var i stängda betan. Då var det svårt att vinna som ryss, krävdes lite mer. Men nu är det lika svårt i min mening. Tycker ryssarna är lite svårare att spela med eftersom de inte har några supertanks utan att använda sig av commander abillities.

Medlem
Skrivet av beltet:

Jag tycker de har balanserat det mycket mer än vad det var i stängda betan. Då var det svårt att vinna som ryss, krävdes lite mer. Men nu är det lika svårt i min mening. Tycker ryssarna är lite svårare att spela med eftersom de inte har några supertanks utan att använda sig av commander abillities.

Värsta är att det är så svårt att kontra tyskarnas tyngre tanks. Det enda antitankvapen som ryska infanteriet har är högkalibriga gevär... Förstår inte riktigt logiken bakom det då ryssarna hade alla möjliga typer av raketgevär, exempelvis RPG-1.

12
Skriv svar