Dragon Age-DLC annonserat

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Synd att spelet är så äckligt enkelt även på högre svårighetsgrader - det, tillsammans med att spelet är otroligt kort även om man gör sidouppdrag.

Haha. Näedu..
Om du tycker det är enkelt så får det givetvis stå för dig- många håller dock inte med. Men formuleringen 'otroligt kort även om man gör sidouppdrag' kommer du inte undan med, för det stämmer helt enkelt inte.

För mig är DA ett klockrent spel, som kan rekommenderas för alla som uppskattat BG-serien m.m.
Jag har hittills inte fastnat på nån särskild strid (på normal), men gör alla sidoquests jag kan + läser lite lore, och jag är väl drygt halvvägs med 65 timmar spelade.. Att det är ett 'otroligt kort' spel kan ingen påstå seriöst.

KoP
Medlem
Skrivet av Segas:

Synd att spelet är så äckligt enkelt även på högre svårighetsgrader - det, tillsammans med att spelet är otroligt kort även om man gör sidouppdrag.

Kort? :S Jämnfört med vad? WoW?

Medlem

Mmh, sitter och lyssnar på soundtracket som finns på bonus-skivan. Så fruktansvärt bra musik i det här spelet.

Medlem

Måste göra ngt fel. Har bara klarat att göra earlen frisk än så länge och är nu i alvernas skog. Har förvisso gjort många sidequest men har flera utav huvudquesten kvar o har allaredan spelet 35 timmar. Känns som om det kommer att ta minst 35 timmar till. Kör på normal och vissa saker är extremt svåra för mig att lyckas med. Lönmördaren i denerim tex har jag inte en chans emot trots level 11 warior och en mage, en rouge o en warior till. Tror att ett fel jag gjort är att jag bara har morigan som mage. skulle nog ha haft en mage till. har precis skaffat en lätt alv rustning till eliana o nu verkar hon kumma slås mycket bättre än innan då jag hade tunga chainmail rustningar. det skall man tydligen inte ha på en rouge.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Segas:

Synd att spelet är så äckligt enkelt även på högre svårighetsgrader - det, tillsammans med att spelet är otroligt kort även om man gör sidouppdrag.

Kort? :S Jämnfört med vad? WoW?

Haha... Tyckte oxå det va kort... Men det är ju för det är så förbannat bra... Enligt min uppfattning är det runt 40-50 timmar, men dom timmarna går riktigt fort. Mest lurad blev jag av Percentage Complete grejen, som tydligen räknar allt man låst upp å klarat. På en genomspelning låg jag på 30%, vilket faktiskt är lite förvånande.

Medlem

Kan inte i min vildaste fantasi påstå att spelet var kort. Men däremot så ville jag bara ha mer när jag spelat genom det. Och mer är på väg så jag är en glad liten gosse.

Medlem

Är det bara jag som känner lukten av pengar-mjölkning här? Om dom kan få ut ett DLC så här snabbt, varför inte bara ha med det i orginal spelet för?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd att spelet är så äckligt enkelt även på högre svårighetsgrader - det, tillsammans med att spelet är otroligt kort även om man gör sidouppdrag.

Du säger att spelet är enkelt och för kort?

Alltså jag svär, att om man skulle gå runt med en röd skyllt på stan och fråga folk vilken färg skyllten har, så skulle vissa fortfarande envisas med att skyllten är blå.


signatur

Metal is best served heavy.

12
Skriv svar