Fler bekräftade skådespelare till Warcraft-filmen

Medlem

Jag såg panelen på Blizzcon om filmen... Och blev superhypad. CGI:n kommer bli flera gånger över t ex Avatar. En av effektkillarna beskrev löven i Elwyn Forest som så nära verkligheten det bara går, Och sedan nämde han en detalj som barken på träden... Och så visades en konceptfilm från Storm Wind/Elwyn Forest och jag blev helt såld! Han i princip lovade att ingen kommer bli besviken på den detaljnivån. Men sedan kom jag på att inte alla är grafiknördar...

Medlem

Daniel Wu som panda?

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Betyder ju inte att man vet vem de är för det. Jag älskar hockey men jag kan inte namnet på alla reserver i St. Louis...

Ursäkta men den jämförelsen är inte i närheten till rättvis. Clancy Brown har varit interaktuell i all sorts underhållning som visats på en skärm/duk/scen i 20-30 års tid. Namnet kanske inte klickar när du ser han, men du HAR träffat på honom i en å annan film/serie, om man inte levt under en sten.

En reserv för St. Louis har ingen koll på, om man ska jämföra på detta vis så har i sådana fall denna "reserv" spelat i 20% av alla klubb och landslag.

kollade upp honom precis och det verkar som att han främst är röstskådespelare. De har jag väldigt liten koll på, men när jag hör honom så kanske jag känner igen honom. Men som sagt det finns mängder av skådespelare som varit aktiva i 20+ år som man inte har någon koll på. Jag vet t.ex. att det finns flera brittiska skådespelare som man ser i engelska serier men som man aldrig får reda på namnet på.

Har CLancy Brown varit med i 20% av alla filmer och serier som gjorts?! trots att han bara är 54. oj, det visste jag inte. Då fattar jag inte hur jag har missat honom...

Jag men precis, det jag menar, namnet klickar inte men du har med 99% säkerhet sätt något som han medverkat i.

Jämförelsen jag gjorde var på en höft, man får tänka på att det finns i regel ingen aktiv "reserv" som varit med i 20-30 år, max 10-15 år. När jag menar alla lag, så menar jag alla aktiva lag och jämfört hur länge en reserv normalt är aktiv. Därav tycker jag det är en rättvis jämförelse.

Och med det sagt så skulle du utan tvekan ha koll på honom även om du inte kunnat hans fullständiga namn.

AW8
Medlem
Skrivet av Hammond:

Jag såg panelen på Blizzcon om filmen... Och blev superhypad. CGI:n kommer bli flera gånger över t ex Avatar. En av effektkillarna beskrev löven i Elwyn Forest som så nära verkligheten det bara går, Och sedan nämde han en detalj som barken på träden... Och så visades en konceptfilm från Storm Wind/Elwyn Forest och jag blev helt såld! Han i princip lovade att ingen kommer bli besviken på den detaljnivån. Men sedan kom jag på att inte alla är grafiknördar...

En av effektkillarna beskrev

sedan nämde han

Han i princip lovade

Det finns ingen mening med att bli sönderhypad över löften från en skrytande filmskapare.
Det blir säkert fint, men jag skulle rekommendera att du drog ner på entusiasmen tills du faktiskt har sett något av det med egna ögon!


signatur

PC gamer 'til I die.

12
Skriv svar