Ur arkivet: Del 2 av Ack, du sköna, osmakliga 90-tal

Robot
Ur arkivet: Del 2 av Ack, du sköna, osmakliga 90-tal

Vi gräver vidare i hur det egentligen skrevs om spel i dagspressen på 90-talet. Johan Martinsson rotade i arkiven och ger er ännu fler fantastiskt skrattretande citat.


Medlem
Ur arkivet: Del 2 av Ack, du sköna, osmakliga 90-tal

90-tal osmakligt? Häda inte i kyrkan!

Medlem

Helt fel har de ju inte, jag kan absolut erkänna att jag är ganska dålig på att åka buss.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Helt fel har de ju inte, jag kan absolut erkänna att jag är ganska dålig på att åka buss.

ja tack och lov att bussarna tar visa nuförtiden

Medlem

Så det är Tekken 3 som är anledningen till att jag varit rätt så dålig på att åka buss för helt uppenbarligen är det ju betydligt svårare att åka buss än att lära sig ett spel som Tekken=).

Medlem

"modermodemet"?

Medlem
Skrivet av Raid25:

"modermodemet"?

http://www.sweclockers.com/forum/73-retro/1152904-modermodeme...

Medlem

Känns alltid lite konstigt när man ser en person man känner i såna här sammanhang, även om den bilden gått viral på internet många år nu. Både gått i samma skola och jobbat ihop.

Medlem

Alltså först Calle sen Joakim, va är detta för humorbombardement!

Medlem
Skrivet av Raid25:

"modermodemet"?

Älskar den där artikeln. Tänkte på den häromdagen faktiskt, kul att få se den igen!

Inaktiv

90 talet var underbart, man hade sega megadrive ihop med sega cd och 32x, Doom spelen var bra pa den tiden,
man lirade Quake qw och Ultima online,
man var hyfsat ung och grymt snygg .

Medlem

Ang. "modermodemet" tror jag den som skrev reportaget inte förstod nånting eller hängde med. Jag tror faktiskt inte det är ordagranna citat från Andreas Hedlund... men vem vet?

Medlem
Skrivet av drdolk:

Ang. "modermodemet" tror jag den som skrev reportaget inte förstod nånting eller hängde med. Jag tror faktiskt inte det är ordagranna citat från Andreas Hedlund... men vem vet?

Känner som sagt snubben, Och nej. Det är nog någon pantad stackare på FT(Falköpings Tidning)

1
Skriv svar