Trailer för Eve Online

Medlem

Sjukt cool film


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jag vill ha musiken som spelas:)

Angående inlärningskurvan, ser värre ut än det är vid första anblick.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Om någon är sugen på att testa så kan ni skicka en PM till mig med din e-mail så får du en extra lång trialversion av spelet (21 dagar, annars är den 14 dagar).

Inaktiv

Dom skryter brett men spelet är skittråkigt tycker jag, mina, uppdrag hela tiden.

Medlem

Butterfly effect filmen är grymt bra. Är verkligen kaos-teorin som regerar i EVE

Medlem
Skrivet av Aneo:

Dom skryter brett men spelet är skittråkigt tycker jag, mina, uppdrag hela tiden.

Hahaha, sådana som dig vill man ju inte ens försöka upplysa.

Skrivet av showerguy:

Hur lång tid tar det egentligen att resa från en galax till en annan galax? Jag har själv lirat ett webbbaserat spel vid namn Ogame.

Är det inte svårt att komma igång på Eve online? Tar väl typ flera år för vissa updates och skepp att bygga?

Man måste väl vara Online 24/7?

1. Finns bara en galax.

2. Ja, det är svårt. Men hittar man ett fint corp, så blir det mycket lättare. Skepp tar inte år att bygga.

3. Man måste inte vara online 24/7

Medlem

När jag Valde att inte förnya mitt medlemskap så satt jag på en Mammoth, speciliserade mig totalt i mining.. men som dom flesta säger som drabbades av mig.. jag spela solo och därför tappa intresset.

Men kontot är kvar om jag någon gång hittar ett bra corp som kan hjälpa mig på traven kanske och få lite social kontakt så man inte börjar prata med stjärnorna igen

Men det som jag fastnar på Eve är den harmoniska astmofären.. plus att det är väldigt moget folk, så man får en helt annan syn på det hela skillnad från andra MMO spel som stormas med småttingar som säger "noob" hela tiden för att man behöver hjälp.

Medlem

Titta in i eve sektionen här på forumet för tips om olika företag som hjälper folk på traven och stimulerar din sociala sida samtidigt.

Medlem

Nookie: Hehe jo, har säkert skrivit i 4 omgångern u på 2 år om hjälp när jag blir sugen på att börja, men det blir bara pannkaka av det hela.

Brukar titta runt lite i Eve forumet och kommer nog hugga till när jag ser något intressant, verkar som svenska Eve spelarna är också väldigt inaktiva (Hoppas jag har fel)

Medlem

Gillade verkligen videon, blev lite sugen att spela igen. Problemet med EVE (och orsaken till att jag slutade) var att jag inte kom någonstans. Man gjorde sina missions, man tränade och köpte sig ett vettigt skepp. Sedan så fort man kom i 0-space så blev man skjuten i bitar och så började det om igen... Om man inte har väldigt mycket ledig tid så att man kan gå med i ett corp (eller starta eget) och avancera på ett vettigt sätt så känns spelet tämligen ospelbart. Sedan tycker jag också att universumet är för "tomt". Ingen interaktion med planeter och ingen collision med planeter eller annat. Så det är väldigt ofarligt utöver pirater och gankers.

Men bra film iaf, och jag älskar alla trailers. Men det känns som om man är månader av konstant spelande innan man ens får ta del av något intressant i spelet.

12
Skriv svar