Todd Howard om Fallout 4 i VR

Robot
Medlem
Todd Howard om Fallout 4 i VR

Så med andra ord ett 2d vr-fallout till google cardboard


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag undrar hur det blir med optimering isåfall. Det flyter inte på för fem öre inne i städer(särskilt inte Lexington). Verkar inte kul att kuta runt i 35~40 fps i VR.

Medlem

Något jag verkligen haft höga förhoppningar om i VR skulle vara ett spel från TES såsom Skyrim. Frågan är bara hur man ska finna en god balans mellan de olika sinnen man har iförd dessa glasögon!

Medlem

Hmmm, kanske blir dags att spela lite Fallout 4 sen då mena dra ord.

Medlem

Tolkar det inte alls som att det är ett nuvarande spel dom klistrar på VR till, utan att dom gör något nytt för det.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Tolkar det inte alls som att det är ett nuvarande spel dom klistrar på VR till, utan att dom gör något nytt för det.

Jag tolkar det som att de gör om fallout 4 så det passar bättre till VR.

Ingen mening att börja om när de kan göra om vissa saker och system

Medlem
Skrivet av Karmak:
Skrivet av burkmopp:

Tolkar det inte alls som att det är ett nuvarande spel dom klistrar på VR till, utan att dom gör något nytt för det.

Jag tolkar det som att de gör om fallout 4 så det passar bättre till VR.

Ingen mening att börja om när de kan göra om vissa saker och system

Hoppas du har rätt, det vore verkligen något.

Medlem
Skrivet av Sir Puffybear:

Något jag verkligen haft höga förhoppningar om i VR skulle vara ett spel från TES såsom Skyrim. Frågan är bara hur man ska finna en god balans mellan de olika sinnen man har iförd dessa glasögon!

Det har funnits VR-stöd till Skyrim och flera andra DX9-baserade spel i flera år nu även om det naturligtvis inte har haft ett anpassat gränssnitt.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Sir Puffybear:

Något jag verkligen haft höga förhoppningar om i VR skulle vara ett spel från TES såsom Skyrim. Frågan är bara hur man ska finna en god balans mellan de olika sinnen man har iförd dessa glasögon!

Det har funnits VR-stöd till Skyrim och flera andra DX9-baserade spel i flera år nu även om det naturligtvis inte har haft ett anpassat gränssnitt.

Japp, spelade en hel del Skyrim med den första Oculus prototypen, det såg ut som skit men känslan var fantastisk!

1
Skriv svar