Ett par gamla tygbitar

Medlem
Ett par gamla tygbitar

Just hemkommen från förläldrarna, lämnade över lite kläder som jag inte vill ha längre, farsan tog 2 plagg sen vart de ett gäng över.

Passade även på att käka medan jag var där (slapp laga själv ) + en kaffestrén och sockerkaka på det = proppmätt, eftersom jag tog en gainer innan jag kom dit.

Sen kom syrran och Manne dit och pratade litegranna, jag gav resten av kläderna till Manne som inte farsan kunde ha, jäkligt skönt att städa ut saker man inte använder längre, vare sig det är en gammal lampa eller kläder.

Fick sjuss till ica sen av Linda och Manne eftersom de skulle dit, så sprang in och köpte lite nödvändigheter, sen bar det av till jobbet och tog hem en film och lite karameller,

Filmen blev The Oxford Murders
"Matematiska symboler och kryptiska koder följer en serie bestialiska mord på universitetet på Oxford. En amerikans utbytesstudent engagerar sig tillsammans med en ålderstigen professor i mordutredningarna. Men sanningen kan bli farlig för dem båda. Om den alls finns ..."

Återkommer senare med ett betyg av filmen, nu ska jag slå mig ner i soffan med 2 polare, nämligen chips och dipp!

*p0ff*

#blogg

1
Skriv svar