Är du en "Dator fappare"?

Medlem
Är du en "Dator fappare"?

Alltså - jag trodde detta var något man skämtade om. Men tydligen är det rätt common.

Snälla - skriv inte i tråden, jag vill inte veta.

Men svara för allt i världen på pollen!

Ja du är anonym!

Medlem

Jag sprutar på skärmen varje dag. Sjukt jobbigt att göra rent... så jävla klibbigt. Behöver tips!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Wardancer bekräftade precis vad jag trodde det var.


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Jajemän, förutom dom dagarna man känner för lite nostalgi och springer ut i skogen och letar upp diverse herrtidningar att fappa till...
(Vem fan är (var) det som placerade dessa tidningar ute i skogen?)

the dick goes where the development goes

(obs: hoppas folk noterade ironin)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

En poll med "fappar du i skolan/jobbet?" skulle vart roligare att se resultat på


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

^^-=

Alltså. Det här handlar ie. inte om att tillfredsställa sig själv, mera om, ja, jag vet inte.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Jag sprutar på skärmen varje dag. Sjukt jobbigt att göra rent... så jävla klibbigt. Behöver tips!

Håll för handen eller sikta någon annans stans xD


signatur

Rawr

Medlem

Jag är skydlig men ångrar mig inte :):)


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Jag är skydlig men ångrar mig inte :):)

lul, du är bara 7 dagar yngre än mig xD


signatur

Rawr

Medlem

Kleenex, lotion och sen jävlar blir det fapafton.

Medlem

Nej ........................................ jag har datorn kopplad till TV HAHA!

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Jag sprutar på skärmen varje dag. Sjukt jobbigt att göra rent... så jävla klibbigt. Behöver tips!

Finns billiga högtryckstvättar på biltema där du har möjligheten att koppla på en liten bytta med tvättmedel. Ersätt tvättmedlet med motoravfettning (finns också på biltema) och kör hårt!

Inaktiv

Finns det någon som inte ..... ?
I sådana fall är jag intresserad av varför.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Nja, kör på matbordet istället.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem

sikta på halspulsådern


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Medlem
Skrivet av unix:

Finns det någon som inte ..... ?
I sådana fall är jag intresserad av varför.

Jag tar inte ens i andras datorprylar, skulle aldrig drömma om att sitta vid någon väns dator.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Lusen:

Vad är Feppar?

Ingen aning. Däremot vet jag fappa är, eller ja det är väl ganska svengelskt egentligen men; To fap betyder att r0nk4


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Haha, den här tråden känns lite Hamsterpaj-aktig. Hur kommer man på att göra en sån här tråd egentligen?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Det är inte lätt att göra en fapp när den är slapp...

Medlem

Själv nöjer jag mig med paketerat.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av unix:

Finns det någon som inte ..... ?
I sådana fall är jag intresserad av varför.

Jag tar inte ens i andras datorprylar, skulle aldrig drömma om att sitta vid någon väns dator.

Eh vad har datorprylar med detta att göra?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:

En poll med "fappar du i skolan/jobbet?" skulle vart roligare att se resultat på

Ja, och på bussen också.

Jag vill minnas att några personer ville att jag skulle grupprunka med dem också, har aldrig förstått meningen med det, rätt så gay egentligen.

Svar ja på Pollen förövrigt, är man ronery och får tillfälle att runka så gör man det.

Förövrigt, vilka som har blivit fångade borde också läggas upp på pollen, själv har jag aldrig blitt det men det har väl sett ut som det ibland, men aldrig regelrätt.

Inaktiv
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Lusen:

Vad är Feppar?

Ingen aning. Däremot vet jag fappa är, eller ja det är väl ganska svengelskt egentligen men; To fap betyder att r0nk4

'
Okej.. isåfall, nej

Medlem

hmm to old aldrig hört ordet .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Oliv3r:
Skrivet av Shrudder:

En poll med "fappar du i skolan/jobbet?" skulle vart roligare att se resultat på

Ja, och på bussen också.

Jag vill minnas att några personer ville att jag skulle grupprunka med dem också, har aldrig förstått meningen med det, rätt så gay egentligen.

Svar ja på Pollen förövrigt, är man ronery och får tillfälle att runka så gör man det.

Förövrigt, vilka som har blivit fångade borde också läggas upp på pollen, själv har jag aldrig blitt det men det har väl sett ut som det ibland, men aldrig regelrätt.

ewwww, den som kom på gruppr0nk måste vara gay och dom som vill delta borde tänka efter lite om deras läggning.

Medlem

Jag lever i celibat så jag fappar aldrig.

Medlem

Nä, har sällskap som fixar det åt mig.

12
Skriv svar