Snabbkollen - Vilket av vinterns storspel spelar du helst?

Robot
Snabbkollen - Vilket av vinterns storspel spelar du helst?
Medlem

Dying Light 2 - avklarat
Forbidden West - ramlar ner imorgon eller på fredag fick jag notis om precis från elgiganten, blir att nöta det och försöka hinna klara mainstory innan den 25e för då ramlar elden ring ner i brevlådan, som jag måste hinna klara för den 4:E ramlar Gt7 ner i brevlådan o då är vi 3-4 personer som skall fixa ett team och nöta som fasiken, alla vibrerar vid tanken på ett nytt GT


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

GT 7 fast jag inte har en PS5. Så jag kommer nog inte spela det. Men de var det som var mest intressant och som jag helst spelar.

Medlem

Total War: Warhammer 3 så klart. Alla andra är ju småspel i jämförelse.

Medlem

Forbidden West, definitivt. Elden Ring får komma senare.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Dying Light 2 - avklarat
Forbidden West - ramlar ner imorgon eller på fredag fick jag notis om precis från elgiganten, blir att nöta det och försöka hinna klara mainstory innan den 25e för då ramlar elden ring ner i brevlådan, som jag måste hinna klara för den 4:E ramlar Gt7 ner i brevlådan o då är vi 3-4 personer som skall fixa ett team och nöta som fasiken, alla vibrerar vid tanken på ett nytt GT

Då hinner du med till Warhammer 3 idag låter det som

Medlem

Dying Light 2 - Håller jag på med.
Elden Ring - Såfort jag är klar med DL2 så blir det elden nötning.


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Testpilot

Elden Ring kommer ta upp mycket tid med tanke på att det är öppen spelvärld plus svårt! Horizon väntar jag till PC släppet. Övriga inte så intressant.

Medlem

Horizon Forbidden West, tveklöst. Elden Ring ser inte så intressant ut för egen del.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Ingen aning då alla spel inte är släppta än eller ens recenserade.

Redaktör
Skrivet av Sapiens:

Ingen aning då alla spel inte är släppta än eller ens recenserade.

Men vilket är DU mest sugen på? Högst förväntningar alltså?


signatur
Medlem

Forbidden West utan tvekan. Håller på med Dying Light 2 nu men hoppas vara klar innan fredag.

Medlem

Hade jag haft en PS5 så hade det nog varit GT5, för Horizon 5 är det spel jag spelat mest nu under vintern än så länge. De andra spelen har jag knappt koll på - skulle vara att testa på Elden Ring i så fall men brukar inte riktigt vara min typ av spel. Nästa vinter blir det STALKER 2 i alla fall.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag är mest sugen på Forbidden West men väntar lite tills det är på rea. Tror jag ska passa på att köpa och spela igenom Cyberpunk 2077 istället nu när next-gen patchen är här.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag är mest sugen på Forbidden West men väntar lite tills det är på rea. Tror jag ska passa på att köpa och spela igenom Cyberpunk 2077 istället nu när next-gen patchen är här.

Var 499 kr för dyrt för Forbidden West?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag vill helst spela Forbidden West, men har ingen ps5, så det får vänta. Istället blir det Lost Ark på US server kvällstid och EU-server tidiga morgnar. 😄


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Var 499 kr för dyrt för Forbidden West?

Jag vill ha till PS5 och jag har bara lyckats få tag i den digitala versionen


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men vilket är DU mest sugen på? Högst förväntningar alltså?

Varför skulle jag ha förväntningar?

Medlem

Köper på rea om ett år Då blir det nog warhammer total war 3 först

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag vill ha till PS5 och jag har bara lyckats få tag i den digitala versionen

Det är klart vi vill ha till PS5, jag köpte PS4 versionen för 499 fysiskt och det ingår free upgrade till PS5. Det kan du inte ha missat väl


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Det är klart vi vill ha till PS5, jag köpte PS4 versionen för 499 fysiskt och det ingår free upgrade till PS5. Det kan du inte ha missat väl

Aha det har jag faktiskt missat
Bra att veta i alla fall. Tack för tipset.


signatur

PSN: OAKTHYR

Redaktör
Skrivet av Sapiens:

Varför skulle jag ha förväntningar?

Stora intressanta spel - folk som gillar spel brukar se fram mot såna. Inte alla förstås, men då får man väl bara låta bli att svara på såna här grejer.


signatur
Medlem

Känns som GT7 inte är i samma genre


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Blir Dying Light 2 och Gran Turismo 7 för min del

Medlem

Elden ring, kommer vara årets spel utan tvekan!

Medlem

Forbidden West. Är det ens hälften så bra som Zero Dawn blir det mitt goty.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Forbidden West.. blir på PS4 Pro, men väntar med att skaffa det.

Kört klart Dying Light 2, så nu är det mest Lost Ark.

Inaktiv

Gran Turismo 7 så klart. Allt annat får vänta.

Medlem

Har inte råd med dyra spel nu så det blev Lost Ark, men tycker det är helt okej


signatur

//monster

1
Skriv svar