SWTOR: Legacy of the Sith släppt - se maffiga lanseringstrailern

Robot
SWTOR: Legacy of the Sith släppt - se maffiga lanseringstrailern
Medlem

Man kanske skulle damma av sitt gamla SWTOR igen om det skulle vara en bra expansion.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Man kanske skulle damma av sitt gamla SWTOR igen om det skulle vara en bra expansion.

Ja det är riktigt kul till och från, dock inte i närheten av Galaxies. Nu var det ett tag sedan jag spelade SWToR då andra MMO tagit upp min tid men blir också lite sugen på att lira igen. Bra spel som man kan casual spela det mesta solo.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ett förslag, vänta... Swtor teamet är litet som fan och de verkar ha pressats att få ut denna exp. Inte bara är den skit kort, spelet är knappt spelbart. Så många buggar att om jag inte redan vart investerad had jag lag ner på momangen.

De som faktiskt kommer in på servrarna rapporterar att de inte fixat något under förseningen och att spelet kan brick karaktärer om man har otur!

Medlem

Otroligt grym trailer, Malgus kick ass again, typ 13 år efter hans första cgi-debut. Sith-nörden i mig ler. Synd att expansionen rapporteras vara väldigt kort och fylld med buggar, de har redan tagit ner servrarna flertalet gånger för quickfixes.

Medlem

lite synd att det hela tiden är samma grejer med nya prylar dock. behövs nya klasser och sånt.

Medlem

Himla synd spelet aldrig blev vad de hypade upp åren innan med sina serier och annat. Var ändå kul i ett antal år. Man får mycket för gratis idag kan man säga. Tappade själv intresset när min "casual" guild föll ihop, orkade inte försöka komma med i nya gäng för att spela. Med undantag för återupplivade City of Heroes så har jag inte rört MMO sedan dess.
...men ibland saknar jag KRONOFOGDEN!

Medlem

Den har redan blivit utnämnd till den sämsta MMO-expansionen genom tiderna. I stort sett inget nytt innehåll, massa fula ui ändringar som ingen ville ha och massor med buggar.

Har aldrig sett så många "unsub" trådar på officiella forumet någon gång.

Kostar ju bara en sub månad, men några har ju köpt en collectors edition...

Undrar om SWTOR överlever det här.

Medlem

älskar SWTOR. men jag kan inte lägga ner tillräckligt med tid för att försvara att lägga ut 120 spänn i månaden för premium.
ja, jag vet att det finns free to play, men jag har spelat sedan betan och betalat innan, och det är alldeles för begränsande att spela gratis när man väl vant sig vid premium.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja det är riktigt kul till och från, dock inte i närheten av Galaxies. Nu var det ett tag sedan jag spelade SWToR då andra MMO tagit upp min tid men blir också lite sugen på att lira igen. Bra spel som man kan casual spela det mesta solo.

Problemet är bara att den är på CD minns ni dom.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Aldrig spelat Swotor men älskar dessa trailers! Hoppas dom förstår att dom måste göra en film av detts!

Medlem

Spelat kontinuerligt sedan "early access" 2011, men i tisdags fick man sig en riktigt törn. Orkar man grotta ner sig i alla förändringar (och står ut med alla buggar innan de fixas) så kanske man håller ut, men just nu är jag nära att säga upp min prenumeration efter 10+ år.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar