Planera mera! Howlongtobeat införs i Xbox-appen på pc

Robot
Planera mera! Howlongtobeat införs i Xbox-appen på pc

Få koll på statistiken direkt i appen.

#howlongtobeat, #xbox


Brukar använda Howlongtobeat när jag ska spela rpgs xD (så de inte är något spel som är 2 timmar eller så.)

Medlem

Använt sedan flera år tillbaka när en kollega tipsade mig om dess existens.

Oerhört hjälpsamt för en arm småbarnsförälder där var minut av egentid är guld värd och man ibland behöver göra tuffa, men smarta, val av spel 🙂

Medlem
Skrivet av MLundin:

Använt sedan flera år tillbaka när en kollega tipsade mig om dess existens.

Oerhört hjälpsamt för en arm småbarnsförälder där var minut av egentid är guld värd och man ibland behöver göra tuffa, men smarta, val av spel 🙂

Word!!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Ambassadör
Xbox

HLTB är även ett trevligt sätt att hålla ordning på sin backlog, över plattformsgränserna sådär.


signatur

Jump in.

Inaktiv
Skrivet av Doomed Devil90:

Brukar använda Howlongtobeat när jag ska spela rpgs xD (så de inte är något spel som är 2 timmar eller så.)

Samma men så att de inte är 200 timmar..

Medlem

Sämsta appen som någonsin skapats och det är microsoft helt otroligt och dom öser ut reklam för gamepass pc :/

Medlem
Skrivet av MLundin:

Använt sedan flera år tillbaka när en kollega tipsade mig om dess existens.

Oerhört hjälpsamt för en arm småbarnsförälder där var minut av egentid är guld värd och man ibland behöver göra tuffa, men smarta, val av spel 🙂

Hear, hear!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Kanonbra tjänst , när man är vuxen så har man inte alltid tid att sätta sig med 60-80 timmars spel 🙂

1
Skriv svar