Activision utlovar ett "premiumsläpp" av Call of Duty nästa år

Robot
Activision utlovar ett "premiumsläpp" av Call of Duty nästa år

Men det behöver inte innebära ett helt nytt spel.

#Activision, #Call-of-duty


Medlem

Det här har jag känt lääänge. Låt ett Call of duty få leva några år med stora uppdateringar istället och patcher, förfining av allt mm. Så man inte hela tiden känner att det snart är dags för byte och krutet läggs på nästa iteration istället och splittrar spelarbasen.

Medlem

Det jag ogillar med att nästa år blir ett "premiumsläpp" är att det inte är infinity ward som gör släppet, utan att det ges över till sledgehammer.
Förvisso har sledgehammer gjort MW3, så kanske kan fungera ändå, frågan är dock om det blir en dlc på 2-3 timmar och om det ens rör vad slutet handla om i nuvarande spel...


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem
Skrivet av Get_Shreckd:

Det jag ogillar med att nästa år blir ett "premiumsläpp" är att det inte är infinity ward som gör släppet, utan att det ges över till sledgehammer.
Förvisso har sledgehammer gjort MW3, så kanske kan fungera ändå, frågan är dock om det blir en dlc på 2-3 timmar och om det ens rör vad slutet handla om i nuvarande spel...

Frågan är om det ens kommer inkludera en singleplayer-kampanj


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Är det då dom släpper spelet? För det dom släppte nyligen är en glorifierad beta.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Frågan är om det ens kommer inkludera en singleplayer-kampanj

Det ryktet som släpptes är att det kommer kosta runt 60euro, så samma pris som nuvarande utan vault skiten.
Skulle vara väldigt girigt att inte ha med någon fokus på singelplayer för den summan, skulle det bara vara kartor för onlineläge då eller co-op missions tror du?


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem
Skrivet av Get_Shreckd:

Det ryktet som släpptes är att det kommer kosta runt 60euro, så samma pris som nuvarande utan vault skiten.
Skulle vara väldigt girigt att inte ha med någon fokus på singelplayer för den summan, skulle det bara vara kartor för onlineläge då eller co-op missions tror du?

Nej, för fullpris förväntar jag mig åtminstone en mindre singleplayer-kampanj


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Dom skulle väl baka in gamla MP-kartor med uppdaterad grafik?

I vilket fall som helst, så klagar majoirteten på MWII att spelet inte är optimerat och ständigt kraschar. Folk får softban, och hårdban till höger och vänster. På alla sätt ett dåligt släpp.

Jag spelar CoD-Mobile istället, gratis och fullt med gamla kartor som man gillar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Givet att sdet medföljer en kampanj kan vi betrakta det som ett nytt spel. Bara lite trixande med namn.

Medlem

Jag är helt nöjd med den senaste, som är över förväntan. Supersnyggt och roligt!
Inga krascher, ännu. En av de bästa på länge! (pc)


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag är helt nöjd med den senaste, som är över förväntan. Supersnyggt och roligt!
Inga krascher, ännu. En av de bästa på länge! (pc)

Samma här, flesta av mina polare får kraschar konstant dock.
Allt fungerar bra med lite tweakade inställningar på mitt 2080TI än så länge.
Skönt att jag inte är den enda som har en bra upplevelse av spelet hittils.


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

1
Skriv svar