Forspoken lockar oss till Athia med en filmisk trailer

Robot
Forspoken lockar oss till Athia med en filmisk trailer

Och djupa kåserier om rädsla.

#Forspoken, #Square-enix


Medlem

Det här har känts så intetsägande och generiskt ända sedan första trailern visades. Allt från karaktärer, manus, story och det estetiska. Men men, vem vet, kanske överraskar. Inget jag känner att jag verkligen vill lira iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Älskar open world men detta har sett ointressant ut sedan första trailern tycker jag, ingenting som griper tag i mig, vare sig strider, värld, atmosfär, karaktärer.

Faktum är att alla dessa moderna spel som numera alltid försöker med något "icke-generiskt", blanda stilar / göra något "unikt" mest ger ett ännu mer generiskt intryck, tycker samma om Red Fall. Kan lova att klassisk generisk fantasy skulle sälja dubbelt så bra, se på Skyrim, otroligt aktiv community med miljontals spelare, eller varför inte WoW..

Medlem

Väntar tills Rea


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Demon var inte bra alls.

Avstängd

Forspoken lockar inte mig och efter att ha sett den senaste trailern förstår jag helt ärligt inte varför någon överhuvudtaget skulle vara intresserad av det.

Medlem

Alla trailers och demon av spelmekanik har lämnat ett "meh". Som föregående talare säger, vi får se om det är bra, men det verkar inte så.


signatur

I drank what?

Medlem

Nej demot gav verkligen inte mersmak. Tråkig huvudkaraktär, stel och död värld, opolerat och med noll charm. För mig prickade det nog inte in ett enda rätt.

Medlem

Prövade demot, tackade gudarna att demot kom och avinstallerade det. nu vet jag att jag aldrig vill köpa spelet.

1
Skriv svar